Bedrager for Marvel Nemesis Rise of the Imperfects for PSP

I PSP-spillet «Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects," helter og skurker fra Marvel-tegneserien universet ansikt ut mot originale karakterer er laget spesielt for denne inntreden i kampene sjangeren. En stor del av tiden med spillet vil bli brukt låse opp hvert tegn ved å spille gjennom historien modus flere ganger.

låse tegn

Ved starten av "Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects", vil du bare ha tilgang til The Thing og Johnny Ohm, som hver representerer sine respektive universer. For å låse opp andre tegn til bruk i spillet, må du først å fullføre spillet når som enten karakter. Fullføre spillet med Johnny Ohm låser Iron Man og The Thing låser Brigade. Når du prøver å låse opp karakterer, lagre fullføre spillet med The Thing til slutten. Fra og med Johnny Ohm, fullføre spillet hver gang med den karakter som låser opp neste. For eksempel, låser Johnny Ohm Iron Man, så fullfører spillet med Iron Man låser Venom, som deretter låser opp Spider-Man og Wolverine. Avslutte spillet med Brigade ikke låse opp noen ekstra tegn på egen hånd, men når du avslutte kampen med alle 15 opplåsbare figurer, vil du få Doctor Doom, den mektigste fighter i spillet.

spesielle Moves

Målet for hver runde kamp i spillet er å fullt tømme tilstandsmåler av motstanderen. For å gjøre dette, må du kombinere ikke bare offensive og defensive bevegelser, men også lære å gjøre bruk av dine spesielle trekk. Under en kamp, ​​oppdager at du har en makt bar som ligger under din helse bar. Fylle denne baren vil tillate deg å slippe løs spesialangrep som raskt kan avslutte kampen. Men ved å bruke hver av spesialangrep vil renne måleren. Mens baren vil fylle på egen hånd, Dodge bort fra motstanderen din og hold nede "R" for å utføre en makt stativ - dette vil fylle bar mye raskere - og etter den tid motstanderen når du trykker på "R "igjen vil utløse bevegelsene dine. Sammen med makt stativ, kan du også fylle strømmåleren din ved vellykket blokkere angrep av din fiende. Ved å trykke på "Trekant" før et angrep kommer i kontakt med spilleren vil resultere i en vellykket blokk og en bit av makt lagt til apparatet. Vær forsiktig fordi noen spesielle bevegelser ikke kan blokkeres, og det er bedre å smette unna dem og lagre din helse.

Rage Meter

Ligger på venstre side av statusmåleren er raseri meter. Mens strømmåleren styrer dine spesialbevegelser, lar raseri måleren deg slippe løs så mange spesielle trekk som du ønsker uten strømmåleren din nedbrytende. For å fylle denne måleren, kan du ikke spille spillet defensivt. Hvert angrep du lander på motstanderen vil fylle litt av måleren. Jo flere angrep du kaster der ute, desto raskere vil fylle. Selv om det kan være vanskelig å fylle raseri meter i løpet av en enkelt runde, vil det bære over mellom rundene, men hvis du ønsker å raskt komme gjennom spillet, spesielt for å låse opp tegn, kan du gjøre følgende .: Sett spillet på lett og tilbringer den første runden i hver kamp bare ved hjelp av slag og spark på motstanderen. Din raseri meter vil bli fylt av den andre runden, noe som betyr at du kan bruke alle dine spesielle trekk for å avslutte kampen i en liten mengde tid. Gjenta dette for å avslutte kampen med hvert tegn mye raskere enn normalt.