D & amp; D Adventure Ideer

Dungeons & Dragons (D & D) gir ubegrensede muligheter for spillere. Et eventyr eller kampanjen er valgt og deretter Dungeon Master bestemmer hva skapninger dukker opp, hvor fellene er plassert og hva skatten eller tyvegods kan bli funnet. Andre spillere må reagere på Dungeon Master scenarier. Spillere og Dungeon Master kan gjøre opp sine egne opplevelser, eller de kan spille opplevelser som andre har skapt.

En mørk og stormfull Knight

Mens ute i ødemarken, er fire eventyrere fanget i en dårlig tordenvær. Stormen åpner opp en nærliggende hule som hadde vært forseglet i årevis. Gruppen nærmer seg hulen for ly fra stormen. Ved å skrive inn i hulen, finner den som den inneholder restene av en tapt sivilisasjon som har blitt overkjørt av skapninger. Har spillerne kjempe mot skapninger og lære om tapt sivilisasjon.

The Burning Plague

En pest har truffet en liten gruveby. Vannet er udrikkelig, og avlingene er ødelagt. En gruppe på fire til seks eventyrere må gjøre sin vei inn i gruvene og finne kilden til pesten. De må bruke sin samlede innsats for å bekjempe de onde skapninger som har passert mine og redde byen.

Wreck Ashore

Få skip gjør det til den store havnebyen i det siste. Det blir tydelig at noe har skjedd på fyret og skip er ikke lenger i stand til å finne veien til havnen. En gruppe på fire eventyrere må gjøre veien til lys huset og ta den fra skapningene som har gjort det til sitt hjem.

The Fortress

Kongens datter har blitt kidnappet, og mange mistenker skapninger tok henne med til den mørke festningen ikke langt fra landsbyen. En gruppe på fire til seks eventyrere må gjøre sin vei gjennom fellene og labyrinter av festningen for å redde prinsessen.