Delte Smartboard Games

Delte Smartboard Games


En Smartboard er en interaktiv tavle utviklet av Smart Technologies. Klasserom bruke Smartboard å tilby interaktive læringsaktiviteter. Ved hjelp av touch for brukerundersøkelser, en Smartboard benytter spill som er utviklet av en rekke forskjellige programvareselskaper. Delte smartboard spill er tilgjengelig for alle aldre, fra barnehage gjennom tolvte klasse.

Barnehage gjennom andre klasse

Smartboard spill for barn i barnehage gjennom andre klasse forsterke de grunnleggende matematikk, lesing og staving ferdigheter at barn blir undervist. E-læring for barn, for eksempel, gir en addisjon og subtraksjon Smartboard spill, hvor barna fullstendige matematiske relaterte oppgaver, for eksempel legge frø til en hage eller trekke råvarer fra en gård. Sheppard Software gir et samarbeidsspill der barna identifisere nye ord ved å knytte dem med ordet farge, samt lydene de lager. For eksempel barna vil lære ordene "skilpadde", "frosk", "gress" og "pære" ved å identifisere den med grønn farge.

Tredje klasse gjennom femte klasse

Smartboard Games for tredje til femte klassinger har mer avanserte berikelse aktiviteter i matematikk, samfunnsfag, naturfag og lesing. Sheppard Software opprettet en Smartboard spill kalt "The Food Chain spill", der barn samarbeider for å lage en næringskjede ved å klikke og dra planter og dyr i sin rettmessige plass i næringskjeden. Sheppard Programvaren inneholder også en rekke sosiale studier kart spill der barn velger de riktige navnene for stater og deres tilhørende hovedsteder.

Middle School

Midt skoleelever mellom i femte til åttende klasse også kan ha nytte av å bruke smartboard aktiviteter. Online kan ungdomsskoleelever finne mange matematikk, sosial studies-, science, spelling- og lesebaserte aktiviteter. Sadlier-Oxford utviklet et synonym spill, der studentene velge synonymer mellom et vell av blinkende ord på skjermen. E-læring for barn har en geometri-basert spill der elevene anslå lengde, areal og vinkler på flere diagrammer, objekter og bilder.

Videregående skole

Selv high school-elever kan ha nytte av å bruke smartboard aktiviteter for å forsterke sitt skolearbeid. BBC utviklet en ligning kamp aktivitet som krever at elevene til å finne den riktige verdien av "X" ved å matche to ligninger sammen. For eksempel vil elevene samarbeide for å matche "14X = 28" og "5 + X = 7" sammen, fordi i begge likningene, "X" lik "2." Utforsk Vitenskapen har også utviklet flere interaktive, elektroniske eksperimenter om fysikk konsepter, slik som bølger og lyd, mekanikk, målinger og magnetisme.