Hurtig Brann Pool tips

Hurtig Brann Pool tips


Rask Brann Pool er et online biljardspill hvor spillerne må synke så mange baller som de kan innenfor den avsatte tiden for poeng. Spilleren må først plassere sin markøren der han ønsker å treffe køballen, så hold nede venstre museknapp for å trekke køen tilbake for strøm. Når han slipper, blir bildet tatt. Spillet er utfordrende, men etter noen praktiske tips kan forbedre en spillers ferdighetsnivå på kort tid.

Være rask

Spillet begynner med to minutter på klokken, med tiden lagt til hver gang en ball er senket. Klokken er kontinuerlig, slik at spillerne vil ønske å sikre at de har sitt neste skudd bestemt deg selv mens ballene ruller rundt fra forrige skudd. En spiller kan ikke ta sitt neste skudd forsøk før hver ball har sluttet å bevege seg. Etter den tid signalet vises for neste skudd, bør spilleren har allerede bestemt seg for hvilken ball han kommer til å treffe, og i hvilken vinkel han planer om å treffe den. På den måten han har å gjøre er å raskt flytte markøren til ønsket sted, trekker tilbake musen og traff neste skudd. Jo raskere en spiller gjør skudd, jo raskere kan han legge til tid til sin skutt klokke.

Hit Soft Shots

Kontrollere både køballen og bordet er kritisk i Quick Brann Pool. Ettersom tiden tikker ned, kan spillere ikke treffer sitt neste skudd før ballene har sluttet å bevege seg. Dette gjør mykere skudd viktig, fordi de stopper raskere. Ved hjelp av full effekt vil ofte holde den hvite ballen beveger seg godt etter at bildet er tatt, koster en spiller verdifulle sekunder. Køen skal trekkes tilbake ikke lenger enn to tredjedeler av veien, med mindre en shot krever en kraftigere skudd. Raske forsøk også øke sjansene for å senke den hvite ballen, siden en spiller har mindre kontroll over hvor ballen ender opp når han treffer den med full kraft.

Ikke skrap

Senke køballen regnes som en "scratch", og det er ødeleggende i Quick Brann Pool. Hver gang en spiller setter ball i lommen, mister hun 30 sekunder fra hennes generelle tid. Når noen er ned til et minutt eller mindre, vil en ripe forlate henne med liten eller ingen tid til å fortsette spillet. Som spiller trekker tilbake signalet, vil hun legge merke til en linje som viser slo ballen forventede banen, og en annen som angir hvor den hvite ballen vil rulle. Spilleren bør sørge for den resulterende skudd vil ikke føre køballen i en lomme, og deretter trykke skutt med bare nok strøm for å sette slo ballen i lommen uten å risikere den hvite ballen.