Hvordan slå spillet Virtual Villagers 1

"Virtual Villagers: A New Home" er det første spillet i "Virtual Villagers" øy simulering serien. Spilleren må fullføre alle seksten puslespill å slå spillet. De fleste av de oppgaver i spillet trenger ikke å løses sekvensielt. De senere oppgaver kan ikke løses eller startes hvis noen av de tidligere oppgavene ikke er løst. Spillet fortsetter etter alle oppgavene er løst, men det er ingen ytterligere mål å fullføre.

bruksanvisning

1 Dra en landsbyboer med Building ferdigheter til brønnen. Han eller hun vil rense brønnen. Du kan se hvilke ferdigheter en landsbyboer har i "Virtual Villagers: A New Home" ved å trykke på bladformet "Detaljer" knappen med den valgte landsbyboer.

2 Dra en landsby med Building ferdigheter til hytta fundament i midten av landsbyen. Han eller hun vil bygge en hytte ved hjelp av dette materialet.

3 Dra en landsbyboer til rusk på stranden. Han vil rense støvet bort.

4 Dra en Master Scientist til den store bygningen på nordsiden av øya. Han vil starte en skole.

5 Dra en landsbyboer til bergarter blokkerer strømmen for å fjerne vannstrømmen. Landsbyen Construction ferdighet må være nivå 2 for å gjøre dette. Village ferdigheter er oppgradert ved å tilbringe tech punkter undersøkt av forskere.

6 Dra en Master Farmer til lagunen. Hold ham fiske inntil han løser puslespill 6.

7 Vent en landsbyboer til å dø.

8 Dra en landsbyboer til langt nordøstre hjørnet av øya. Han vil oppdage kirkegården når han begraver de døde landsbyboer. Landsbyen åndelighet ferdighet må være nivå 2 for å gjøre dette.

9 Dra en landsbyboer med Building dyktighet til de døde blomstene på østsiden av øya. Han vil vanne blomstene automatisk. Omsider blomster vil vokse, som løser en av oppgavene i "Virtual Villagers:. A New Home"

10 Dra en landsbyboer til tempelruiner. Han vil gjenopprette ruinene til et funksjonelt bygg. Landsbyen må ha et nivå 3 Bygg ferdigheter til å gjenopprette templet. Dette puslespillet er nødvendig for å få Golden Child, som er nødvendig for å slå spillet.

11 Dra en landsbyboer med Building ferdigheter til fjellet på vestsiden av øya. Han vil skape en statue hvis du har en level 3 åndelighet ferdighet for bygda.

12 Dra en mor til lagunen på øya. The Golden Child vil bli født om landsbyen har en level 3 Fruktbarhet dyktighet.

1. 3 Dra Golden Child til blomstene på østsiden av øya vokst tidligere. Sommerfugler vil etter hvert dukke opp.

14 Dra Golden Child til anlegget like nord for bær bush. Sommerfugler vil etter hvert dukke opp.

15 Dra en landsbyboer til stranden på sørsiden av øya. Den landsbyboer vil grave opp skatter hvis landsbyens Science and Bygg ferdigheter er både nivå 3.

16 Vent til Golden Child å flytte kampestein. Dette skjer tilfeldig. Det er ingenting spilleren kan gjøre for å øke hastigheten på når det oppstår denne hendelsen. Dette vil løse den endelige puslespill og slå spillet.