Slik importerer animasjoner med LibSL

"Second Life" er et online sosialt MMORPG som lar spillerne samhandle med andre brukere over hele verden og gjøre den virkelige verden penger. Spillere kan importere sine egne animasjoner i spillet ved hjelp LibSL, eller LIB Second Life. Dette programmet vil konvertere en XML-animasjon filen du finner på nettet eller at du har opprettet med gratis QAvimator program. Importere animasjonene i spillet så gjør dem tilgjengelig i din "Animation" menyen fra "Character Profile" delen av spillet.

Bruksanvisning

1 Last ned installasjonsprogrammet for QAvimator på skrivebordet. Kjør programmet og følger kommandoer for å installere den til datamaskinen. Hopp over dette trinnet og den andre hvis du allerede har funnet XML animasjoner egnet for bruk i "Second Life".

2 Kjør QAvimator og lage en animasjon ved hjelp av verktøyene som er tilgjengelige i spillet. Klikk på "File" og deretter "Lagre som" for å navngi og lagre XML-filen. Lagre det i en mappe du kan finne mer lett senere, for eksempel på skrivebordet ditt.

3 Last ned LibSL installasjonsprogrammet fra Open Metaverse nettstedet. Kjør installasjonsprogrammet for å installere den til datamaskinen.

4 Åpne LibSL programmet etter at du har installert det og klikk på "File" -knappen. Bla ned til "Import" kommandoen i "Fil" -menyen og klikk på den.

5 Bla gjennom filene på datamaskinen for å finne den XML animasjon du har opprettet eller lagret tidligere. Klikk på "Open" for å starte import prosessen.

6 Skriv inn "Second Life" brukernavn i "Brukernavn" boksen. Klikk på "Import" for å starte importen. Vent til prosessen er ferdig, og klikk deretter på "Fil" og "Close" for å forlate programmet.

7 Meld på til "Second Life" profil og naviger til "Tegn" knappen på toppen av spillet. Velg "Profil" og deretter "animasjoner" for å se de tilgjengelige animasjoner. Kontroller at animasjonen lastet. Gjenta importprosessen hvis det gjorde det ikke.