Spill for 12 åringer å spille

Spill for 12 åringer å spille


På cusp av å bli tenåringer, 12-åringer ofte liker utfordrende spill for sinnet, samt spill som bare lar dem være barn. Når du er i behov av spill for 12-åringer, må du huske på at de sannsynligvis vil ha noe som gir litt av en utfordring samtidig som tillater dem å delta i en litt dum moro.

blekksprut

Å gi 12-åringer med litt trening og moro, få dem spille "Octopus". Til å begynne, plukke ut to spillere fra større gruppe, som nå er den "akkar." Plasser blekksprutene i midten av lekeområde og resten av gruppen på den ene siden av området. Når du roper "Octopus", spillerne må løpe forbi blekkspruter og gjøre det til den andre siden. Hvis en blekksprut tags én spiller, blir den spilleren et stykke tang og må sitte indisk-stil på bakken i nærheten av blekkspruter og prøver å merke andre spillere som de stresser forbi. Fortsett prosessen til bare én person-vinneren-restene, har ikke "forvandlet" til et stykke tang.

Double Charades

Før spillet begynner, tenk på charades at 12-åringer kan fungere ut, for eksempel titler av populære filmer, dyr og gjenstander. Deretter skriver disse charades ned på papirlapper, noe som gjør to eksemplarer for hver Charade du kommer opp med. Sett hver av papirlapper i en bolle eller lue. Hver spiller må velge en av de charades og samles i en stor sirkel. Når du sier "Go", spillerne alle har til å utføre sitt narrespill samtidig prøver å finne ut hvem deler deres narrespill. Det første paret som riktig oppdager hverandre vinner spillet.

The Big Chief

Dette spillet krever at 12-åringer til å bruke sine detektivferdigheter for å avgjøre hvem som "Big Chief" er. For å begynne, samle barna rundt en sirkel, og plukke en person ut av gruppen for å forlate rommet. Så snart vedkommende er utenfor hørevidde, velg en annen person til å bli "Big Chief", som dikterer til resten av gruppen hva bevegelser å gjøre med kroppen sin. "Big Chief" starter en bevegelse, for eksempel å trykke hodet, og de andre spillerne må kopiere ham. Bringe tilbake den personen som forlot, og ha henne stå i midten av sirkelen. Hun har til å prøve og finne ut hvem som er "Big Chief" er ved kartlegging gruppen mens "Big Chief" forandrer bevegelsene han gjør. Når personen finner ut hvem den "Big Chief" er, "Big Chief» har til å forlate rommet, og du kan fortsette spillet med et nytt "Big Chief».