Ungdoms spill for St. Patricks Day

Ungdoms spill for St. Patricks Day


Enten du er vert for en St. Patricks Day fest i klasserommet eller hjemme for en gruppe barn, bruke din kreativitet til å planlegge spill for den 17 mars høytidsdag. Lage spill som inkluderer St. Patricks Day farger, til lunefull bilder og spenning generere en dynamisk feststemningen. Tildeling St. Patricks-tema klistremerker, midlertidig tatoveringer og blyanter til spill vinnerne vil holde spillerne klar til å spille igjen.

Pot of Gold Toss

Bruk en medium-size støpejern eller sort plast potten i et spill av myntkast. Få flere gull plast mynter, og merker en startstreken ca 10 meters avstand fra den sorte gryte. Du kan justere linjen videre eller nærmere avhengig av alder på barna. Få barna til å stille opp på startstreken, og gi hvert barn 10 gullmynter. Han må prøve å kaste mynter i den sorte gryte. For hver mynt et barn får i potten, tildele ham en liten premie.

St. Patricks Day Scramble

Skriv flere egge St. Patricks Day ord på ulike kartotekkort. Har alle barna sitte sammen. Hold opp en av de kartotekkort, og det første barnet som unscrambles St. Patricks Day ord vinner en premie. Noen eksempler på ord er St. Patricks Day, Leprechaun, kløver, irsk og regnbueørret.

Lucky Bingo

Skriv ut flere bingo kort med St. Patricks-tema bilder, for eksempel en regnbue, en firkløver, en Leprechaun, en regnbue og en Leprechaun lue. Skriv ut de samme bildene på små papirlapper og plassere dem i en bolle. Gi hvert barn en bingo-kort og en bolle med Lucky Charms korn til bruk som bingo markører. Ring ut bilder og fortelle barna til å markere sine kort. Det første barnet til bingo vertikalt, horisontalt eller diagonalt vinner spillet.

Gold Coin Toss

Gi hver spiller en rimelig grønn Leprechaun hatten, som er tilgjengelig på de fleste partiet forsyne butikkene. Få barna til å velge en partner og stå mot ham ca 5 fot fra hverandre. Gi en spiller på hvert lag en gullmynt. Når du sier "Toss," spillerne må kaste gullmynt i partnerens grønn lue. Hvis spillerne får mynt i hatten, er de fortsatt i spillet, og de må ta en gigantisk skritt bakover. Hvis de går glipp av, de er ute av spillet. Spilleren som kan kaste gullmynt fra lengst avstand og få det i hatten vinner spillet.