3. klasse Internett-spill på økonomi

3. klasse Internett-spill på økonomi


Tredje klasse elever kan nyte lære om økonomi og økonomien, spesielt når de spiller Internett-spill. Studenter kan spille spill som passer folk som produsenter eller forbrukere; hjelpe dem å lære om penger; og hvordan økonomien vokser. Internett-spill kombinere lesing, hukommelse og visuell læring for å hjelpe lære elevene om grunnleggende økonomiske begreper.

matching Game

I økonomien, er det produsenter og forbrukere. Produsentene levere varer og tjenester til forbrukere. Denne Internett spillet aktivitet krever at elevene til å matche de morsomme tegneseriefigurer med sin rolle i økonomien. Elevene klikker på karakter og dra det til den aktuelle kolonnen på skjermen: produsenter eller forbrukere. Barnet blir belønnet med en stor grønn "JA!" For korrekt kategorisere karakter. Mangelseleksjons resulterer i en rød "Beklager" og tegnet blir returnert til toppen av skjermen. Tegn inkluderer en baker, en pilot, barn spiser is, en postmann, en bygningsarbeider, og folk ser på TV og drikker te. Studenten må avgjøre om en aktivitet er å produsere varer eller tjenester, eller spiser dem. Lærere og foreldre bør oppmuntre elevene til å tenke på hva andre aktiviteter involverer produksjon og forbruk.

penger Trivia

Studentene begynner denne engasjerende Internett penger og bank quiz spillet ved å skrive inn navnene deres. Studenter deretter lære om de ulike valører av penger, hvordan penger tjener interesse, hva sjekker brukes til og elektroniske overføringer av penger rundt om i verden. Når som helst under læringsprosessen, kan elevene klikke på "professor" tegn på slutten av hvert avsnitt for å lære mer om penger og banktjenester. Etter at studenten vurderinger hver kategori, er det tid for quiz. Studentene velger hvilken quiz de ønsker å ta ved å klikke på en kategori. Studentene kan velge kategori quiz, som består av bare fem enkle spørsmål. Studentene blir tildelt "stjerner" når de har fullført quizen. Dersom en student føler seg trygg, og har fulgt professoren hele anmeldelsen, kan han spille professorens quiz, som er vanskeligere og består av 10 spørsmål.

Forfølgelse

Den elektroniske spill Pursuit er en interaktiv spørsmål og svar spillet. Studenter spille en tidslinje spørrespill om historien til New England økonomisk vekst og hvordan veksten skjer. Studenten begynner ved å skrive navnet hans, og deretter velger en "guide" som forklarer deres rolle i økonomien. Guider er en lærer, en oppfinner, en vitenskapsmann, en bankmann, en entreprenør eller Uncle Sam. Studentene blir deretter presentert med en rekke spørsmål som "guide" hjelper dem svare. Over bunnen av spillområdet er tidslinjer som vil hjelpe elevene svare på spørsmålene. Studenter kan få mer informasjon ved å klikke på et arrangement i tidslinjen eller ved å bla gjennom tidslinjen. Dersom en student riktig besvarer minst syv av de åtte spørsmålene riktig, vil guiden utføre en "spesielle triks" for å glede studenten. Spillet er morsomt, interessant og lærerikt og underholder studenter med morsomme lyder og oppmuntring om de svarer riktig på et spørsmål eller feil.