4. klasse tosifret multiplikasjon Games

4. klasse tosifret multiplikasjon Games


Tosifret gange spill er utformet for å forbedre fjerdeklassing hastighet og raskhet. Multiplikasjon spill kan spilles på regneark, verbalt eller på nettet, avhengig av hvor mye ressurser du har. Har barnet ditt spille spillet med flere andre barn vil skape et konkurranseutsatt miljø, utfordrende ham til å presse seg selv til å svare på spørsmål på et høyt nivå.

Tosifret Spill Generatorer

Online nettsteder som Softschools har utviklet enkle algoritmer som kan gjøres om til enkle tosifret multiplikasjon spill. For å starte, bare sette parametrene for de øvre og nedre tall i multiplikasjon spørsmålet. I ditt tilfelle, sørg for at minimum for begge tallene er lavere enn 10. Hev maksimalt i henhold til multiplikasjon evner. Du kan også velge bestemt antall spørsmål du vil ha generert. Svar på alle spørsmålene for å fullføre spillet.

Interaktive multiplikasjon Games

Interaktive multiplikasjon spill kan spilles på video spill grensesnitt, samt online. Spillene har ofte et premiss og design, og gir deg et insentiv til å svare på gangetabellen i spillet. For eksempel, "Car Wash" er et interaktivt spill som krever at du svarer riktig gange spørsmål raskt. Spillet starter med en skitten bil rulle opp til en bilvask. Hver skittent sted er et mulig svar for en multiplikasjon spørsmålet. Hvis du får alle spørsmålene riktig, vil bilen bli skikkelig vasket. Hvis ikke, vil bilen være skitne og du vil miste spillet.

gangetabellen

Gangetabellen er en standard øvelse administrert av lærere på regneark eller online. Gangetabellen består av kolonner og rader med gangeproblemer, hvert spørsmål varierende i antall innhold og vanskelighetsgrad. Mens i klassen, kan en multiplikasjonstabellen være tidsbestemt og gitt som en quiz. Hjemme kan du tid selv å se hvor lang tid det tar deg å løse alle gangetabellen foran deg.

multiplikasjon Bingo

Multiplikasjon bingo er en variant av det klassiske spillet, og erstatte tilfeldige bingo tall og bokstaver med gange spørsmål. For å starte, gi ut bingo maler til hver gutt i klassen. I stedet for å ringe ut tall, leste opp en tosifret multiplikasjon problem til barna. Den tilsvarende Svaret bør være et sted på sine papirlapper. Den første gutten til å stille opp en bingo er vinneren.