Active Gym spill for barn

Active Gym spill for barn


En av de viktigste lærdommene barn kan lære er hvordan man skal ta godt vare på seg selv og kroppen sin. Som en gym lærer, ønsker du å formidle disse erfaringene til elevene gjennom utdannings gym aktiviteter. Hold elevene interessert i hva de gjør ved å ha dem spille noen aktiv gym spill.

Splitte Pairs

Få elevene kjører med dette spillet. Begynn med å velge en spiller å være "det." Del resten av spillerne i par. Parene må alle holde hverandre i hendene gjennom hele spillet. Mens "It" student teller til 30, parene hodet vekk fra ham. Når han er ferdig å telle, jager han spillerne, tagging noen han kan nå. Hvis en av partnerne i noen par blir merket, får begge spillerne eliminert fra spillet. Etter "It" har eliminert alle parene, velg en annen spiller til å bli "It" og fortsetter med en ny runde. Spill for så mange runder som tiden tillater.

Kjempe blekksprut

For å starte dette spillet, skape en stor firkant grense i gym ved å legge tau på gulvet. Velg en spiller å bli Giant Squid. Han står midt på plassen. Be resten av spillerne til å stille opp ved siden av hverandre bak en av sidene av plassen. Når du er klar, kaller Giant Squid ut "Swim fiske, bade!" Dette får spillerne bak linjen for å kjøre til motsatt side utover Giant Squid. Mens de løp til den andre siden, må de unngå Giant Squid som han prøver å tagge så mange spillere som mulig. Hvis en spiller blir merket, de fryse på plass. Alle spillere som gjør det til motsatt side må fortsette racing over midten av plassen hver gang Giant Squid roper "Swim fiske, bade." De frosne spillerne må prøve og merke de andre spillerne når de kjører forbi; men de har å holde seg på sine plasser. Den siste spilleren gjenværende som aldri ble merket vinner spillet.

Går gjennom tunnelen

Begynn denne energigivende stafetten spillet ved å dele spillerne inn i to lag. Linje lagene opp single-fil. Fortell spillerne til å spre sine ben om hip-avstand fra hverandre. Når du blåse fløyte, den siste spiller i hver linje har å krype gjennom sine lagkamerater 'bena inntil han når fronten av linjen. Den nye siste spilleren på linje gjør det samme så snart spilleren bak ham har gått gjennom bena. Dette mønsteret fortsetter til en av linjene har dannet i sin opprinnelige line-up, med den opprinnelige første spilleren i første posisjon og den opprinnelige siste spilleren i den siste plassen i kø. At laget vinner spillet.