Aktive Spill for Middle School Children

Aktive Spill for Middle School Children


Per januar 2011 barn i USA er mindre skikket enn de var bare en generasjon siden, ifølge American Heart Organization. En viktig faktor som bidrar til dette problemet er en mangel på fysisk aktivitet. The American Heart Organization sier at inaktive barn veier mer og har høyere blodtrykk enn barn som er aktive. Fysisk aktivitet er ikke bare moro, men det er også nødvendig for helse og utvikling av mellom skolebarn.

Dodge ball

Dette klassiske spillet anbefales for tredjeklassinger og oppover. Målet med spillet er å tvinge spillerne på det andre laget ut av spillet. Begynn med å dele barna inn i to lag. Har det motsatte lag møter hverandre på hver sin side av gym. Lagene er ikke lov å krysse midtlinjen til motstanderens side. Hvis en spiller krysser linjen eller blir truffet av ballen, er spilleren "ut" og må sitte på siden for resten av spillet. Hvis en spiller prøver å fange ballen og mislykkes, er at spilleren ute. Hvis en spiller kaster ballen på en annen spillers hode, den spilleren som kastet ballen er automatisk "ut." Teamet som eliminerer alle de andre lagets spillere vinner spillet.

Stjel Bacon

Målet med dette spillet er å stjele en forhåndsbestemt objekt, kjent som "bacon". Bacon kan være et objekt som kan bli fanget som en ball eller sko. Begynn med å dele barna inn i to like lag. Ordne lagene i to linjer mot hverandre. Plasser objektet i midten av de to lagene, noe som gjør at det er nok plass til hvert lag å kjøre mot objektet. Gi spillerne på hvert lag et tall. Hvert lag skal ha en lik mengde spillere, så det bør være en av hvert tall på hvert lag. For eksempel bør hvert lag ha et tall 1, 2, 3, 4 og så videre. Målet er å være den første personen til å ta tak i objektet når nummeret ditt er kalt og bringe den tilbake til laget ditt uten å bli merket av spilleren på det andre laget. Hvis du klarer å gjøre det tilbake til laget ditt med objektet, får laget ditt et poeng. Hvis den andre spilleren merker deg, så ingen får poenget. Start spillet ved å ringe et nummer tilfeldig. De spillerne som Tallene tilsvarer må kjøre til midten i et forsøk på å prøve å stjele den bacon. Det første laget til å nå 15 poeng vinner.

Balloon Stomp

Hensikten med Balloon Stomp er å pop alle motstanderlagets ballonger. For å spille, trenger du et område med god plass for spillerne å løpe rundt, minst 40 ballonger, likt fordelt i tre forskjellige farger, en rull med garn og søppelsekk for å rydde opp ballonger når spillet er ferdig. Begynner spillet ved å dele spillerne inn i tre like store grupper. Fordel ballonger, en farge per lag. Hver spiller trenger to ballonger, en for hver etappe. Har hver spiller blåse opp sine ballonger, knyte en knute på ballongen slutt og knyt en ballong til hver av sine ankler eller sko ved hjelp av garn. Når du sier "gå", spillerne må trampe og prøve å komme de andre lagenes ballonger. Spillerne har ikke lov til å bruke hendene, og må holde seg innenfor rammen av den forhåndsbestemte lekeområde. Hvis en spiller har begge sine ballonger poppet, må spilleren stå over resten av kampen. Det laget som har minst én ballong intakt vinner spillet.

Chair Basketball

Hensikten med Chair Basketball er å skyte baller inn i kurven mens du sitter i stolene. For å spille spillet må du fire baller - ballene kan være basketballer eller mykere lekeplass baller - fire kurver og maskeringstape. Bruk maskeringstape på gulvet for å dele rommet i to like sider. Splitte spillerne i to like lag. Ordne stoler i tre jevnt fordelte rader og plassere en kurv på hjørnene av hver side. Tildele en spiller fra hvert lag å være "runner". Løperne får lov til å stå opp fra stolene sine til å passere ballen til sine lagkamerater. De kan ikke sende ballen til motstanderlaget. Løpere kan heller ikke skyte ballen.

Når du sier "gå", spillerne på hvert lag forsøk på å kaste ballen i kurven. Kurver fra tredje rad er verdt tre poeng. Kurver fra andre rad er verdt to poeng. Kurver fra første rad er verdt ett poeng. Det laget som får flest poeng ved slutten av det angitte tidspunktet vinner spillet.