Aktiviteter for Jungle Treningssentre

Aktiviteter for Jungle Treningssentre


Hvis barna dine er på jakt etter noe nytt å gjøre på lekeplassen, kan du prøve å foreslå noen nye aktiviteter for dem. Disse kan være helt annerledes enn hva de er vant til, eller bare kan være en variant av deres normale jungel-gym rutine. Uansett, er de nødt til å ha det gøy med nye aktiviteter på lekeplassen. Mange jungel-gym aktiviteter omfatter løping, så holde et tett øye med barna i gruppen for å holde dem trygge.

Fryse!

Du trenger en fløyte for denne. Still et endepunkt på jungle gym for avslutningen av løpet. Det høyeste punktet vil typisk være det beste alternativet. Start rase litt bort fra jungelen gym og linje barna opp. På ditt første fløyte, vil de begynne å kjøre mot strukturen. På den neste fløyte, har de til å fryse på plass. Dersom barn beveger seg når de skal fryses, så disse barna hver ta tre skritt tilbake. Hver påfølgende fløyte vil frigi og fryse dem. Først til toppen vinner.

Ring på Bell

For dette løpet, vil du trenger en stoppeklokke og bjelle. Sett bjelle på det høyeste punktet på jungle gym og barna vil ta svinger kjører opp til gongongen og ringer den. Sett en forhåndsbestemt tid på stoppeklokken og se hvor mange ganger hvert barn kan ringe i bjellen og komme tilbake til utgangspunktet i løpet av denne tidsperioden. Gutten med flest ringer vinner spillet.

Jungle Gym Tag

Kids ofte leke sisten på lekeplassen, men dette er en variant av spillet de er vant til å spille. I dette spillet, alle barna begynner på jungle gym og må holde på den hele tiden. Dersom barnet som er "det" ser at det er en annen spiller berører bakken, roper han, "Monkey on the rocks!" og at spilleren blir da "den." Dette gjør spillet tag mer interessant og litt vanskeligere.

March of the Ants

Spill av musikk for barn som de marsjerer rundt i et område fra jungelen gym. Når musikken stopper, må de rykke ut til jungelen gym; de er ikke "safe" hvis ikke deres føtter er av bakken. Velg ett barn eller en forelder å være "det" og jage ned maur og prøve å fange dem før de når strukturen. Personen fanget blir den neste "it" og spillet starter over.