Barnespill syvende klasse
Gruppespill er avgjørende for ungdomsskole elever til å bygge samarbeidsferdigheter, problemløsningsevne og sosiale ferdigheter. Syvende klasse elever bør også spille spill bare for moro skyld. Studenter på dette nivået bør forstå at spill er en del av livet i alle aldre. Spillene er oppført er beregnet for grupper på 10 eller mer.
Balloon Stomp
Balloon stomp er en aktiv utendørs spill. Spillet fungerer best med tre lag. Hver person bærer to ballonger, en bundet med hyssing til hver av hennes sko. Hver lagets ballonger bør være en annen farge. Målet med spillet er å trampe og pop alle de andre lagenes ballonger. Hvis en spillers ballonger er begge poppet, er han ute av spillet. Laget med minst én gjenværende ballong vinner.
Stjel Bacon
Stjel bacon er et lag tag spill med en vri. Gruppen bør deles inn i to lag med like mange spillere. Tildele et nummer til spillere på hvert lag starter med en. Dersom lagene hver har 20 medlemmer, bør tallene være en gjennom tyve på begge sider. Lagene danner parallelle linjer som møter hverandre. Dommeren legger et objekt, for eksempel en ball, på bakken mellom de to lagene. Dommeren kaller et tall. De to spillere, en fra hvert lag, som har det nummeret prøve å få ballen, eller "bacon", først. Når en spiller har "bacon", den andre spilleren kan merke ham. Hvis han gjør det tilbake til sin linje uten å bli merket, får laget et poeng. Hvis han er merket, får ingen et poeng. Det første laget til å erverve 15 poeng vinner. Dommeren kan legge til noen problemer ved å kalle "Alle oddetall." Så, alle spillere fra begge sider med oddetall prøve å få ballen og komme tilbake til sine linjer.
drage Tag
Drage Tag er en flere lag tag spillet. Hvert lag på fire til åtte spillere trenger en annen farge skjerf til å tjene som dragens hale. Medlemmene i hvert lag lenkearmer for å danne en drage. Personen helt til høyre er "hodet" av dragen, og personen helt til venstre er "hale". Hver halen må plassere lagets skjerf i baklomma. Målet med spillet er for hodet av dragen å stjele halen, eller skjerf, av de andre lagene. Lagets medlemmer kan ikke flytte med mindre koblet til hodet på dragen. Enhver segment som blir separert automatisk fryser før den er koblet til hodet. Det siste laget med halen vinner.
telefon Charades
Telefon charades er lik den telefon spill med bevegelser i stedet for ord. Gruppen bør deles inn i grupper på fem til ti medlemmer. Hvert lag danner en rett linje. Moderatoren fungerer ut en scene for første person i hver linje. Den første personen i hver linje slår deretter til den andre personen og gjentar handlingene til moderator. Handlingen fortsetter ned linjen til den siste personen gjentar handlingen. Moderatoren da dommerne som gruppens siste medlemmet har den mest nøyaktige gjentagelse av den opprinnelige handlingen. Moderatoren kan tildele et poeng til laget som har den mest nøyaktige narrespill. Spillere bør endre stillinger hver runde.