Bedrager for Azada spill

"Azada" er et puslespill som består av en kombinasjon av mindre puslespill i hovedspillet. Du må hjelpe hovedpersonen, Titus, slo gåter å bryte spell som har blitt plassert på ham. Som du slå gåter, fyller du ut de manglende sidene i den forheksede boken Titus må innhente hans frihet. Fordi dette spillet er mer av en problemløsende spillet, er det egentlig ikke jukser så mye som strategier for å slå de vanskeligste oppgavene.

tangrams

Når du kommer tangrammene, eller kinesisk puslespill delen, av "Azada", kan de virke vanskelig. Men det er bare syv forskjellige figurer du vil ende opp med å gjøre, så hvis du kan finne ut hvor de største brikkene gå først, vil du være i stand til å gjøre resten enkelt. Dra den største puslespill brikke over hele linja sakte, og når du ser puslespill brikke endre farge aldri så litt, la det stykke å gå. Hvis det klikker på lek og skifter farge helt, har du plassert din første stykke og er på vei. De syv ulike oppgaver vil være en båt, en katt ansikt, en katt sitter oppreist, et stearinlys, en kanin, en svane eller sitter mann.

rør

Den rører delen inneholder et tilfeldig generert mønster hver gang, så det er ikke så mye en jukse til dette nivået som det er en nyttig strategi. Den beste løsningen er å starte med de brikkene som har konkrete steder. Hjørnestykker må gå i hjørnene og kan ikke stikke av brettet. Rette rør må gå parallelt med kantene fordi de ikke kan gå av brettet heller. Arbeid fra utsiden av styret i, og bruke litt av din logikk og deduktiv resonnering å finne ut hva rørene koble til rørene du allerede har. Arbeid fra midten mot utsiden er mye vanskeligere.

andre hensyn

Noen generelle tips du bør bruke gjennom hele spillet inkluderer lagring av magiske orbs. Du kan bruke disse orbs å hoppe over oppgaver som er veldig vanskelig. Orbs er vanskelig å finne, og ikke vises ofte i spillet, så hvis du bruker dem tidlig, vil du angre. Også alltid lese instruksjonene før hver kamp. Selv om du har spilt et spill før, instruksjonene endres etter hvert som spillet utvikler seg, så du kan ikke prøve å oppnå samme mål i andre omgang. For eksempel vil antallet bønder blir du spurt ende opp med i løpet av bønder spillet vil endre seg fra ett tidspunkt til det neste.