Bedrager for DQM Dragon Quest Monsters Joker Action Replay-

Bedrager for DQM Dragon Quest Monsters Joker Action Replay-


"Dragon Quest Monsters: Joker" er et rollespill utgitt i 2006 for Nintendo DS. Spillere heve og trene en gruppe av monstre å kjempe mot fiender. Spillet har Action Replay koder som tillater spillere å jukse. Kodene endre spillet på forskjellige måter å gjøre spillet lettere eller eliminere de mer kjedelige elementer i leveling system.

Maks ferdighetspoeng

Hvert monster i "Dragon Quest Monsters: Joker" kan ha opp til tre ulike ferdigheter. Monsteret får et begrenset antall ferdighetspoeng basert på sin monster type og foreldre. Action Replay koden for å gi hver monster maksimalt antall ferdighetspoeng er 120B3E36-000003E7.

Infinite Gold

Gull brukes til å kjøpe ulike elementer fra butikker i spillet. Den uendelige gull jukse hindrer deg fra å tape penger når du kjøper varer. Dette gjør at du kan kjøpe noe i spillet uten å bekymre gull. Koden for uendelig gull er 020BE34C-0001869F.

Samle alle Darkonium

Det er 10 darkonium krystaller spredt rundt i "Dragon Quest Monsters: Joker" spillverdenen. Du må samle alle disse krystallene før du får lov til å konkurrere i turneringsfinalen. Action Replay koden for å samle alle 10 darkonium krystaller er 220BE464-000000FF.

komplett Library

Spillet har en ferdighet og monster bibliotek som registrerer hver ferdighet eller monster spilleren ser i løpet av spillet. To monstre, trådte og Robbin 'Hood, kan bare låses opp hvis du har fullført begge bibliotekene. Den juksekode for å fullføre dyktighet og monster biblioteket er 94000130-FFFB0000-D5000000-000000FF-C0000000-00000101-D8000000-020BE472-D2000000-00000000.

ekstra Experience

I motsetning til de fleste Action Replay juksekoder, gjør den ekstra opplevelsen bedrager fungerer ikke automatisk. Du må holde nede "L" og "R" knappen på slutten av en kamp for å få bonus erfaring fra jukse. Denne spesielle kode øker vesentlig mengden av erfaring opptjent fra hver kamp. Den ekstra erfaring kode er 94000130-FCFF0000-02237630-3B9AC9FF-D2000000-00000000.

Kampuret Codes

Det er to koder for å endre kampuret i "Dragon Quest Monsters:. Joker" Kodene har ingen vesentlig effekt på gameplay. Den mest praktisk bruk for tidskoder er å tilbakekampuret, slik at du kan bruke den som et tidsur. Koden for å nullstille timeren på "0" er 020BE468-00000000. Koden for å stille inn timeren til maksimumsverdien er 020BE468-9C3fBEFB.