Bedrager for "Hidden Mysteries: Titanic"

Bedrager for "Hidden Mysteries: Titanic"


I "Skjulte Mysteries: Titanic - Secrets of the Skjebnesvangre Voyage" for Nintendo DS, må du utforske den beryktede cruiseskip i et forsøk på å finne skjulte objekter og løse forvirrende oppgaver. Selv om spillet ikke inneholder noen offisielle cheats, vel vitende om løsninger på noen av de vanskeligere oppgaver kan hjelpe deg å navigere historiens 16 kapitler og overleve dømt reise.

låst Crate

Mot slutten av kapittel tre, må du bruke fant deler av røret for å reparere en ødelagt ventil system. Når fast, avgir ventilsystemet damp som tåke opp et speil og avslører en anelse. Men for å klare den neste delen av kapittelet, må du gå til lasterommet og finne ut kombinasjonen på en låst kasse. For å åpne låsen ved å klikke på tallene i følgende rekkefølge: 1-6-0-7-6-7. Ta liksvøpet fra inne i kassen og henge den over ventilasjonkanalenlen å sette av en alarm. Nå tilbake til Look området og klikk på speilet for å avslutte kapittelet.

Kortspill

Når kapittel fire åpnes, må du prate med en gammel kvinne som het Odette å utløse neste oppgave, en type kortspill som krever at du ordne kortene i sine respektive plasser på et bord. En klokke på midten av tabellen gir nøkkelen til løsningen. Klokkens time hånd peker på nummeret på det neste kortet til å spille, mens minuttviseren indikerer en av fire stasjonære konger for å bestemme kortets farge. Klokken har også en rød hånd som peker enten opp eller ned, viser hvilken side av bordet for å plassere kortet. Spillet randomiserer puslespillet hver gang, men å vite knep om klokken hendene vil alltid gi den riktige løsningen.

Wheel Room

I kapittel 15, må du løse to oppgaver i hjulet Room. Den første puslespill ber deg om å arrangere 10 taster på en pegboard i riktig rekkefølge. Hvis du nummer tastene 1 til 10 beveger seg mot venstre til høyre, sted tastene 2, 10, 5, 3 og 4 fra venstre til høyre over pegboard øverste rad. Fyll den andre raden, fra venstre til høyre, med tastene 7, 8, 6, 1 og 9. Nå, slå til rommets bakveggen og finne et panel med rader av rødt og grønt lys. Fire brytere linje på hver side av panelet. For å løse gåten, må du snu fire brytere i riktig rekkefølge for å aktivere panel. Den riktige løsningen innebærer bla bryterne på venstre side panelets fra topp til bunn.

bonus nivå

Fullført Kapittel 15 fullfører spillet og aktiverer en "bonus" på hovedmenyen. Ved å klikke på "Bonus" utløser en spesiell nivå satt 97 år senere. Utforsk Kapteinens Sitting Room for å finne en haug med push-pins. Plassere pinnene på bakveggen er kartet åpner et puslespill. Bare stikke pinnene inn i kartet for å utpeke en trygg reise gjennom isen for å løse gåten. For å fjerne bonusnivået, må du også sette sammen 10 papirbiter for å lese en melding og bruker en acetylen fakkelen å sveise 10 nagler inn i skadet skroget.