Bedrager for Magic Match

Magisk Match er et hjernetrimspill som foregår i en fantasiverden fylt med trollmenn, smådjevler, alver og konger. Noen av oppgavene er ganske utfordrende, og du må kanskje hint, eller jukser, for å virkelig finne dem ut. Andre bedrager kan bare tillate deg å samle flere poeng raskere.

200 poeng når Dueling Mastery

Når du er duellerende, pass på hva maskinen gjør og gjør akkurat det den gjør. Når det er mulig, gå for magisk kvadrat, de som lyser opp. Hvis det ikke er noen magisk kvadrat, bare gå for de høyeste punktene på brettet. Prøv ikke å gi datamaskinen noen magiske mynter. I begynnelsen la datamaskinen ta poeng i midten av brettet. Dette vil gi deg en magisk mynt og åpne opp en stor spredning, hvor du kan sette mynten å få flere poeng. Merk at datamaskinen oppfører seg annerledes i 50- og 200-punkts spill. I 50-punkts spillet, gjør bare hva maskinen gjør og bare bruke mynter for store score. Du vil vinne hver gang. I 200-punkts spillet, må du bruke litt mer strategi, men holde følge maskinens bevegelser. Dette vil bli den enkleste delen av spillet.

swap Spell

På et bord eller nivå med en masse "skjold", som vanligvis er steinblokker, bruker relativt billig "shuffle" stave før din første tur til å få umiddelbar tilgang til lukkede bonusgjenstander. Spell vil hjelpe deg å slå de fleste nivåer. Men ikke bruk "swap" stave altfor ofte i et vanlig spill. Dette spell koster mye mana; du bør spare den til dueller, hvor du virkelig trenger det.