Bedrager for "Nightmare Adventures: The Witch Prison"

Bedrager for "Nightmare Adventures: The Witch Prison"


Et puslespill-eventyrspill for PC, "Nightmare Adventures: The Witch er Prison" Stars en ung kvinne ved navn Kiera Vale som undersøker hennes familie treet bare for å finne det spor tilbake til et forlatt mentalsykehus. Nysgjerrig på hennes herkomst, utforsker Kiera asyl og avdekker hennes families historie med en gammel heksejakt. Selv om spillet ikke inneholder noen offisielle cheats, og vite hvordan du kan løse noen av de mer utfordrende oppgaver kan hjelpe Kiera overleve skumle Blackwater Asylum.

Grounds Cabin

Etter å samle den røde edderkoppen mynt fra nederste høyre hjørne av oppslagstavle, avslutter grounds hytte og bruke spaden på fersk grav til venstre for å aktivere en mini-spill der du må matche fargede edderkopp mynter med den samme fargede punkter av en stjerne. Ved å klikke på myntene flytter dem rundt stjernen. Løs oppgaven ved å klikke på myntene i følgende rekkefølge: gul, blå, grønn, blå, rosa, rosa, gul og rosa. Plasser den røde mynt på den røde stjernepunkt for å fullføre løsningen.

Kirkegård

Inne på kirkegården, klikker stor gravstein for å aktivere en mini-spill. Denne gangen må du løse en gåte å finne ut de riktige tidene for de fem barna gravstein minnes. Klikker Henriks år fire ganger og Williams år to ganger løser gåten. Den riktige løsningen plasserer Henry alder på 12, Elizabeth alder ved 4, Alexander alder ved 7, Mary alder på 8 og William alder på seks.

Kapell

På kirkegården kapell, merker de fem sirkulære bildene på alteret. Du må plassere elementer fra inventar på de riktige bildene for å løse gåten. Sett bånd på lyn symbol, hårlokken på solsymbol, de små bein på stjernen symbol, ormen på månen symbol og pinnene på bladet symbol. Den riktige løsningen bevirker symbolene å gløde og produsere ordet "THORN" i blod. Bruk dråpetelleren for å få en prøve av blodet før du går videre.

Asyl

Når du først kommer inn asyl gate, se på design på fontenen til å utløse en annen mini-spill puslespill som involverer en urskive med et øyeeple i midten og symboler inne en ytre ring. Du må spinne ringen og skyv symbolene inn og ut av tre åpne plasser for å ordne dem i riktig rekkefølge. Løs oppgaven ved å plassere solsymbol på seks posisjon, månen symboler på alle partall og stjernen symbolene på alle oddetall.