Bedrager for "quest in the Dark"

I pek-og-klikk-spill "quest i mørket," du befinner deg i et mareritt verden, og du trenger et mirakel potion for å hjelpe deg å våkne opp. Som du vandre gjennom et skummelt herskapshus, vil du finne mange objekter. Men bare noen viktige elementer, som vises i gullbokstaver når du plasserer musepekeren over dem i inventaret ditt, vil hjelpe deg å vinne spillet.

Tilgang til andre etasje

Når du går inn i foajeen i herskapshuset, du står overfor et sett med doble dører. Den grå dør i andre etasje og en dør til høyre, som har en katt skåret inn i det, er begge låst. Inne i ulåste doble dører, vil du finne en knust vase holder et batteri og en ikke-fungerende bestefar klokke. Av til venstre for dette rommet er et kjøkken, der du finner et tannhjul i skapet. Bruk hjulet på klokken for å åpne den andre etasje dør.

Dog Key og plate

I andre etasje, angir du et rom med tre sokler. Døren bak pidestaller og en til høyre, som har en hund hodet skåret inn i det, er låst. Gå gjennom døråpningen til venstre, deretter inn den åpne døren rett til høyre for den. Åpne kabinettet for å finne hunden nøkkelen, og klikk på nattbordet for å få en plate.

Bomb, ID-kort og Triangle

Når du avslutter dette rommet og fortsetter nedover gangen, finner du et helt mørkt rom som du ikke kan komme inn. I motsatt retning er en bod. Undersøke boksene merket "Danger" for å få en bombe. Gå tilbake til den første gangen utenfor pedestal rommet og bruke bomben ved sprekk i veggen for å avsløre et hemmelig rom. Du vil finne et ID-kort og en trekant på nattbordet.

Lommelykt, Memo A, Cat Key og Square

Bruk hunden nøkkelen til å åpne hunden dør av pidestallen rommet. Du står foran en grå dør som åpnes med ID-kort. Lommelykten og "Memo A" er på bordet. Trykk på "Bruk" -knappen på batteriet for å sette det inn i lommelykten, slik at du kan utforske den mørke rommet du fant tidligere. Du vil finne katten nøkkelen på nattbordet i nederste høyre hjørne av det mørke rommet. Døråpningen til venstre fra hunden dør fører til kjelleren. Snu bryteren på langt veggen for å slå mesteren strømmen, deretter ta heisen ned. Plassen er i en skattekiste i kjelleren.

Laboratorium

Bruk katten nøkkelen på døren i første etasje. Trykk på en bryter i øvre venstre hjørne av rommet for å avsløre en hemmelig dør til laboratoriet. Søk i dette rommet for mørke saker G, M, R og V. Klikk på maskinen i laboratoriet og plassere hver mørk materie på det nummeret som representerer sin posisjon i alfabetet. For eksempel, mørk materie G svarer til ampullen merket "7." Fullfør dette puslespillet til å motta mirakel potion.

Gold Key

Gå tilbake til pedestal rommet. Hver søyle har en annen form - en firkant, trekant og sirkel. Plasser de tilsvarende viktige elementer fra din beholdning i disse sporene for å åpne de resterende dør i sokkelen rommet. Du vil finne "Memo B" i dette soverommet. De to notater gir kombinasjonen til safen i hjørnet, som har gull nøkkelen som låser opp porten utenfor herskapshuset.