Bedrager for Secret of Margrave Manor

Bedrager for Secret of Margrave Manor


"The Secret of Margrave Manor" er en skjulte objekter spillet for PC. Edwina markgreve har kommet til gården for å løse mysteriet med sin bestefar forsvinning, 10 år tidligere. For å få spillet i gang, må du gjøre det passerte intro ved å finne en bestemt gruppe av objekter. Disse elementene er plassert i første etasje foajé, kjelleren og ovenpå privaten.

The First Floor Foyer

Rommet starter mørkt og du trenger å finne lysbryteren, som er på bakveggen til venstre. Dette er den eneste intro elementet som du trenger å finne i denne plasseringen. Når du finner den, vil butler vises og fortelle deg hvor du må finne de andre intro stedene. Vær oppmerksom på de andre elementene i rommet som du vil komme tilbake til dette rommet senere.

The Cellar

Den butler vil sende deg ned i kjelleren for kandelabre, kamper og et stearinlys. Den kandelaber er svart, og er på toppen av bokhylle. De kampene er rød og hvit og er på bordet. Den lys er tent, og er en gulaktig votiv, mellom flaskene bak bordet. Som med foajeen, følge nøye med de andre elementene i dette rommet fordi du vil komme tilbake til dette stedet.

The Upstairs Parlor

Den butler vil da ta deg til oppe stua og har du en skrutrekker, tang og nøkkelen slik at han kan reparere sikringsboksen. Skrutrekkeren er brunlig og er innebygd i rammen rundt om i verden. Tang er svart og er på øverste hylle i bokhylla. Nøkkelen er en gigant, rustfarget, skjelett nøkkel i øvre venstre hjørne av skjermen. Denne plasseringen vil også gjenta, senere i spillet.

Andre spill Betraktninger

Vær oppmerksom på ordbruken, når du søker etter skjulte elementer. Spillet kan bruke dagligdagse britiske ord som "Bobble Hat" for å beskrive en strikke lue med dusk eller "Football" for å beskrive en fotball.

Se for skala. Du kunne ha en nøkkel på størrelse med en VW Beetle og en elefant på størrelse med en mus.

Hvis rommet har et speil, må du huske å sjekke det for skjulte elementer. Spillet vil også skjule gjenstander mot en like-farget felt eller blant tilsvarende fargede elementer. For eksempel vil en rød bil skjules på en rød ottomanske foran en rød stol, med en haug med andre røde elementer.

Det er lagervarer på hvert sted. Det er også ryggstykker skjult i tilfeldige steder på hvert nivå. Den crest brikke er en del av puslespillet og nøkkelen til å løse mysteriet med bestefar forsvinning. Hvis crest brikke i på et sted, vil det dukke opp på listen over anelse elementer. Hvis du finner den crest stykket, trenger du ikke å finne andre elementer i det rommet. Spillet vil automatisk legge til lagervare, selv om du ikke har funnet det, og lukk rommet. Crest brikker ser ut som et våpenskjold og vil pulsere.

Du får bare to hint per sted. Etter flere minutter, vil spillet gi deg et annet hint, men disse tipsene ikke bære over til neste sted. Hvis du må bruke hint, vent til du samle en eller to bonus hint, siden de ikke bære over uansett.