«Bli kjent You" Møte Ideas

Når du planlegger møter for voksne eller barn som ikke kjenner hverandre, kan du organisere noen få-kjent-du ideer til å bryte isen. Ideer som aktiviteter og spill også tillate alle en sjanse til å møte og få nye venner. Underholde ideer vil holde alle som er involvert i møtet, samtidig ha det gøy på samme tid.

Names

Lær navnene ved å be alle om å sitte i en sirkel. Gi en person en badeball og ha henne kaste den til noen i sirkelen. At spilleren må hyle navnet hennes og kaste ballen til en annen spiller, som må hyle navnet hennes som hun fanger ballen. Hver spiller må hyle navnet hennes når hun fanger ballen. Etter å gjøre aktiviteten i ca 15 minutter, har spillerne roper navnene på andre som den personen fanger ballen. Dette hjelper alle lære hverandres navn.

Circle Talk

Ber alle om å sitte i en sirkel og snakke for å gi alle en sjanse til å bli kjent med hverandre. Fortell alle til å oppgi navn og dele to interessante fakta om seg til gruppen. Andre ideer inkluderer å ha alle si sin favoritt hobby eller sport. Alle kan sammenligne sine hobbyer og interesser. La dem omgås med hverandre for å finne folk som har samme felles interesser og hobbyer. Taletid vil gi alle en sjanse til å slappe av, mens du lærer om hverandre.

aktiviteter

La hver person velge en partner. Gi hver person en notisblokk og penn. Fortell parene de har 15 minutter å gjennomføre intervjuer på hverandre for å lære så mye som de kan om sine partnere. Etter 15 minutter, må hver person stå foran gruppen og presentere sin partner. Han må dele noen fakta eller interessante historier han lærte om sin partner til resten av gruppen. Fortsett aktiviteten ved å ha alle bytter partnere og gjøre intervjuene igjen. En-til-en intervjuer gi folk sjansen til å lære mer om den enkelte som person.

spill

Spille et spill for å få-kjent-du bingo ved å be alle om å liste opp noen interessante fakta om seg selv på et ark før møtet. Bruk interessante fakta å fylle ut rutene på bingobonger. Gi hver spiller en bingo kortet når møtet starter. Spillerne må omgås med alle å finne ut sine interessante fakta. Når de finner et faktum om noen, må de ha den personen signere plassen. Den første spilleren som har fem på rad og roper "Bingo" vinner spillet. Noen fakta eksempler er "like ansjos", "har fire barn", "vært på Hawaii to ganger" og "samler på frimerker." Alternativt sette en tidsgrense på dette spillet, og spilleren som har flest signaturer når tiden er ute vinner spillet.