Bursdagsfest aktiviteter for en 10 år gammel gutt

Bursdagsfest aktiviteter for en 10 år gammel gutt


Gutter rundt 10 år er noen ganger vanskelig å underholde fordi de ikke lenger er "små barn", og de er ennå ikke tenåringer heller. Hvis du ønsker å kaste en vellykket bursdagsfest for en 10 år gammel gutt, planlegge noen aktiviteter som er egnet for denne aldersgruppen. Ved å engasjere barna som kommer til fest, vil du gjøre opplevelsen mer behagelig for alle, inkludert bursdagsbarnet.

Mummy Race

Dette spillet fungerer spesielt godt for bursdagsselskaper som faller nær Halloween. Del dine festdeltakerne inn i grupper på to til fire personer. Gi hver gruppe et par roller med toalettpapir. Instruere lagene til å velge en person til å være "mamma". Når du gir signal til å begynne, til lagene rase se som kan vikle sin mamma fra topp til tå innen en viss frist. Gi gruppene tre til fem minutter til å pakke sine mumier. Når tiden er ute, la bursdagsbarnet velge hvilke lagets mumie er mest grundig innpakket.

Gummy Worm Bobbing

Dette spillet tilbyr en kjølig vri på den tradisjonelle dupper-for-epler aktivitet. Fylle et metall kar eller lignende beholder med vann og is. Dryss i en pakke med gummy ormer. Har guttene bytter stikker hodet i det iskalde vannet for å hente en gummy orm med munnen. Sørge for at vannet ikke er for dypt, ettersom gummiaktige ormer vil synke til bunnen av beholderen. Du kan gjøre dette til en konkurranse ved å gi hver spiller 30 sekunder for å se hvor mange ormer han kan hente. Spilleren som får flest ormer vinner.

bakover Relay

Denne aktiviteten gir dine festdeltakerne muligheten til å kjøre mot hverandre i et ikke-typisk relé spillet. Sett opp to hinderløyper før kampen. Tegn en startstrek på bakken med spraymaling. Plasser kjegler i en linje som strekker seg fra startpunktet, være sikker på å forlate omtrent tre fot med plass mellom kjegler. Bruk minst 10 kjegler for hver linje. Del barna inn i to lag. Forklar de lagene som hver løper skal rase gjennom kjegler, alternerende inn og ut av kjegler i en sikk-sakk måte, inntil han når den siste kjeglen. Når han sirkler siste kjeglen, må han gå tilbake gjennom kjeglene på samme måte til han kommer tilbake til startstreken. Ved krysset startlinjen ved slutten av kurset, tags han neste person i kø for å gå. Fangsten er at alle må fullføre kurset ved å kjøre eller gå bakover. Hvis en kjegle veltes, må personen starte på nytt. Det første laget som flytter alle sine spillere gjennom kurset vellykket, vinner.