Carnival Games & triks

Carnival Games & triks


Noen karneval spill er rigget slik at spillerne ikke kan vinne premier. Carnival spill triks kan gjøres på mange måter, for eksempel å sette mål om en skytter unøyaktig eller sette opp en kurv slik at gummiballer ikke kan lande i den. Det er ofte vanskelig for spillerne å bevise at spill er rigget. Når carnies rigg spill, slik at de ikke trenger å gi bort premier, de fortsatt tjene penger på spillet.

Basket Toss

Basket Toss er et karneval spill hvor spillerne må kaste en stor gummiball i en kurv slik at ballen holder seg i kurven og ikke sprette ut. Spillet i seg selv er utfordrende, men ikke umulig. Ett enkelt triks carnies bruke er å kutte en tennisball i to og lim den flate halvparten til kurven, som får ballen til å sprette ut. Noen flere tekniske carnies har kommet opp med et triks som involverer en mekanisk fot vippe kurvene. Se opp hvis du ser en carny demonstrasjon der hver ball er helt kastet. Et triks carnies bruke til å overbevise spillerne om at spillet er mulig er å la en løs myk ball i kurven, som absorberer den sprette av gummiball.

Pop Balloon spill

Pop Balloon spillet er et klassisk karneval spill der mange ballonger er stiftet til en kork bord. Spilleren får en dart og må kaste den og pop en ballong. Hvis en ballong er poppet, vinner spilleren prisen notert på en lapp på ballongen. Carnies har flere triks for dette spillet. Først, de sørge for at dart er ute av balanse og har blitt sløvet så det vanskeligere å pop ballongen. Det neste de gjør er å kjøpe store ballonger og blåse dem opp bare delvis så gummi huden av ballongen er tykk. Carnies kan deretter løst feste ballonger så de spinner når truffet av en pil. Hvis ballongene indikerer premie størrelser (small, medium og large), kan det ikke være noen store premie koder på ballongene. For å unngå disse triksene, først be om å bruke operatørens piler, som er skarpere og brukes til demonstrasjoner. Sikter høyt, prøver å treffe ballonger i en 45 graders vinkel mens du bruker tyngdekraften. Prøv å satse på ballonger på sidene, som kan være bedre premier deretter midt ballonger.

Chance Antall Games

Chance tallspill er klassiske karneval spill rettet mot barn fordi spillet er enkel og ofte innebærer en billig gummileke som premie. Mange av disse spillene, for eksempel Fish Pond og Duck Pond, annonsere at en premie er vunnet hver gang. Disse spillene involverer typisk en mengde gummi leker, for eksempel fisk eller ender, med skjulte tall eller premie størrelser (small, medium eller large) på dem. Spillere velger et objekt fra dammen. Når den er slått over avslører et nummer eller premien størrelse. Det tilsvarende tall på veggen eller størrelsen på bunnen viser hva premien er mottatt. Vær på vakt hvis du ser noen vinne stort på dette spillet. Noen carnies, kalt "pinner", er kamuflert som kunder og gå gjennom "gaffed" spill vinne premier for å tiltrekke seg kunder. Et triks for dette spillet er ikke å ha en fisk eller duck som matcher den største premien nummer på veggen. Hvis spillet bruker premiestørrelser, kan det ikke ha noen store premier, og kan bare ha ett eller to mellomstore premier. Et annet innebærer å bruke glass akvariet og mekanismen som slår fisk over å forvrenge antall på fisken. Det er ikke noen tips for å unngå disse triksene, fordi du må stole på carny å sette ut ender eller fisk med gode premier.

skyting Games

Target skyting spill er vanlig på karneval. Disse typer spill, uansett tema, innebærer en pellet-skyting pistol og en rekke mål for å skyte. Triksene for disse typer spill involvere pellet pistol. En carny triks for dette spillet er å starte en spiller med færre pellets enn spillet annonserer. Carnies regne spilleren vil ikke telle antall skudd. Carnies deretter enten fjerne røret av pelleten pistol eller satt som mål av, for å gjøre opptak mye vanskeligere. For å unngå disse triksene, se andre spillere spille spillet for et par runder for å se hvilke våpen har best mål og som har mest ammo. Ikke se gjennom visningen av pistolen, men se hvor pellet går og bedømme dine mål derfra. Ikke satse på sentrum av et mål.