Champions Return to Arms Cheats for PS2

"Champions: Return to Arms" er en action-rollespill som ble lansert for PlayStation 2 (PS2) i 2005. Spillet er satt i samme spillverdenen som Everquest serien. Vanskeligheten av spillet kan variere basert på vanskelighetsgrad og klassen tegnet velger å spille. Spillet har flere glitches som kan utnyttes for å tillate spilleren å jukse.

Infinite attributt poeng

Effektiviteten av angrepene, staver og forsvar av hvert tegn i "Champions: Return to Arms" er basert på karakterens attributt poeng. Det er en feil tidlig i spillet som gir spillerne muligheten til å jukse og få en uendelig mengde attributt poeng. Drepe sjefen i det første nivået, men ikke trykk på "Select" -knappen for å nivå opp når du blir bedt. Du bør i stedet gå inn i portalen rett bak sjefen området. Dette fører til en bonus nivå med fire ryttere. Trykk på "Velg" -knappen og distribuere attributt poeng du har så snart du skriver inn bonusnivået. Du bør tillate rytterne å drepe deg. Velg "Try Again" fra døden skjermen. Du vil starte nivået, men vil du ha flere attributt poeng å distribuere ved å trykke "Select". Du kan gjenta denne prosessen om og om igjen for å legge til så mange attributt poeng til din karakter som du ønsker.

Dozekar Exploit

Dozekar har en feil i sin AI som tillater spillere å jukse når kampene ham. Det eneste kravet er at du må ha nok piler, kasteøkser eller mana å beseire ham med varierte angrep. Beløpet du faktisk trenger vil variere sterkt basert på klasse, nivå, egenskaper og ferdigheter. Kjør mot Dozekar i begynnelsen av kampen og hold blokken knappen. Han vil begynne å puste ild. Sakte gå baklengs mens du holder nede blokken. Vent til du går bare forbi lengden på hans flamme og stopp. Du kan nå angripe ham med varierte angrep og magier uten risiko. Han vil fortsette å bruke sin brann angrep som ikke vil være i stand til å nå deg for hele kampen.

Kritisk Hit Glitch

Den "Critical Hit" dyktighet i "Champions: Return to Arms" gir en aura som forårsaker tegn inne auraen å ha en sjanse til å håndtere ekstra skade med hvert angrep. Denne ferdigheten er bare ment å påvirke caster og enhver annen spiller som står i auraen. Men fører til en svikt denne ferdigheten til å påvirke noen annen spiller uansett hvor han eller hun befinner seg. Dette gjør en allerede nyttig ferdighet enda mer verdifull.