Circle Tid spill for barn

Circle Tid spill for barn


Circle tid spill for barn er en flott måte å involvere alle barna i en gruppe med på moroa i livlig aktivitet. Circle tid spill for barn krever noen "props", slik at de er enkle å innføre i omtrent enhver setting. Circle tid spill tilbyr også en fin måte for lærere og / eller foreldre til å holde styr på barna under deres ledelse.

Hot Potato

En god gammeldags favoritt, "varm potet" spilles av sitte alle barn i en sirkel om en armlengdes bredde fra hverandre. Barn passere varm potet (som kan være en bønnepose eller liten utstoppede dyr) fra spiller til spiller som musikken spiller. Den som er igjen holder potet når musikken stopper er "ute". Spillet fortsetter til det bare er én spiller igjen. Oppfordre barna til å spre seg ut som den gruppen blir mindre slik at spillet blir mer utfordrende.

Musical Chairs

Musikalske stoler innebærer å sette opp en sirkel av stoler med ryggen av hver stol vendt mot midten av sirkelen. Stoler bør være ca 2 fot fra hverandre. Start ut med en stol mindre enn antall barn som spiller. For eksempel, hvis du har 10 barn, start med ni stoler. Barn stå om en fot fra stolene, og som musikken spiller, de går rundt sirkelen av stolene. Når musikken stanser, Hensikten med spillet er å finne en stol. Den som står igjen er "ute". En ekstra stol fjernes etter hver runde og spillet fortsetter til ett barn gjenstår.

Parachute Fun

Parachute play i samlingsstunden gir seg til mange morsomme aktiviteter. Barn sitter i en sirkel med fallskjermen åpne på gulvet foran dem. Barna hver fange fallskjerm i kantene og løft den høyt i luften, og så ned igjen. Du kan kaste et kosedyr eller plast baller inn i midten av sjakten med et mål om "spratt" det ut av opp-og-ned-bevegelser. Barn kan også ta svinger kjører gjennom sentrum av sjakten og utveksle steder med barnet rett over fra dem. Moroa er i breezy vindtunnel-lignende miljø under fallskjerm.

The Animal spill

Ett barn er valgt til å tenke på et dyr, og resten av barna etter tur, én etter én, spør ja-eller-nei-spørsmål for å prøve å finne ut hva dyret er. Når det er hans tur, kan et barn stille et spørsmål eller gjøre en gjetning. Dersom barnet gjetter riktig, får han velge dyret for neste runde.