Crazy Machines II Feilsøking

Crazy Machines 2 er et design spill hvor du lager pinball-lignende enheter for å tilfredsstille puslespill mål. Spillet lærer elementære aspekter av fysikk, og kan sees som et pedagogisk spill som passer for alle aldre. Det idrett mer enn to hundre gjenstander, som alle er fullt tilpass i hvordan de kan brukes. Med gameplay ligner på brettspillet Mousetrap, må du fylle tilsynelatende enkle mål ved hjelp av komplekse enheter og sette opp en kjede av hendelser. Bruk disse tipsene for å hjelpe deg med å løse problemer du støter på mens du spiller Crazy Machines 2.

Tips og triks

For å finne et sted å starte på en objektiv, plassere alle brikkene på brettet slik at du har en bedre visuell forståelse av situasjonen. Å kunne visuelt konseptualisere hva maskinen din vil se ut skal hjelpe deg i å bygge en fungerende enhet.

Et sentralt begrep i Crazy Machines 2 bruker samme objekt på forskjellige måter. Ved hjelp av et objekt en måte i nivå 1, for eksempel, betyr ikke at det skal brukes på samme måte i nivå 6; raketter kan både lette sikringer og blåse ting opp. Spillet har mange flerbruks objekter som du må bruke for å for å være vellykket.

Hvis du har problemer med å løfte en vekt, kombinere to ballonger til å bære vekten oppover.

puslespill

Hvis du har problemer med puslespill 4, alt ned til FAT, plassere magnet på median punkt mellom de to planker. Dette vil riktig linje opp ballen må droppes i bøtte.

I den femte puslespill, Dominoes og ballonger, posisjon fire domino: to på venstre side og to på høyre side av gulvet. Deretter plasserer en tønne ved siden av se-så nær øvre venstre hjørne av huset. Plasser en annen tønne over lengst domino på høyre side. Se-så vil lansere den første tønna på venstre side domino, og andre fat vil starte kjedereaksjon på høyre side dominobrikker.

I nivå 20, C4 eksploderer og ødelegger din oppgave kan være en hodepine. Bruk en stålkule og magnet for å stoppe den nedre bassenget ballen fra å bevege seg; Dette vil hindre den fra å detonere C4.

Hvis du har problemer med å få ballen til å gå videre nivå 78, Belt Bungle, bruke et transportbånd. Pass på at det er foret opp akkurat slik at ballen får maksimal fart for å fullføre dette puslespillet.