Dawn of War 2 Cheats

"Dawn of War II" er et sanntidsstrategispill (RTS) spill satt i "Warhammer 40000" spilluniverset. I motsetning til flere spill i sjangeren, har single-player spill ingen base bygning eller enhet konstruksjon. Spillerne får bare de kreftene de bringer inn i kampen. Multiplayer spill kan ha en mer standard RTS-lignende spill med basen bygningen, og enheten bygging inkludert. Spillet inneholder noen glitches som kan utnyttes til å tillate spillere å jukse.

Instant Orbital bombardementet

The Space Marines orbital bombardement evne i "Dawn of War II" årsaker bane romfartøy til brann på planetens overflate. Bare de tøffeste enhetene i "Warhammer 40.000» -universet, som Terminator squads, kan overleve dette angrepet. Normalt er det en forsinkelse mellom bane rundt jorden som brukes og den faktiske bombardement oppstår. Dette gir tid for fienden mål å flytte ut av rekkevidde. En utnytte i spillet tillater spillere å jukse og umiddelbart bruke dette angrepet. Svikt krever en Force Commander med Battlecry evne. Alt du trenger å gjøre er å bruke Battlecry umiddelbart etter bruk orbital bombardement. Bombardementet vil skje når Battlecry brukes i stedet for å vente på den normale varigheten.

Angel Gate Building Glitch

Bruk en bedrager i Angel Gate kartet i "Dawn of War II" for enkelt å beseire motstandere. På grunn av en uvanlig feil, enheter garnison i bygninger i dette kartet bli immun mot granater. Garnisoner bygninger med enheter som kan undertrykkelse brann vil gjøre normale angrep nesten umulig. Normalt ville den eneste metoden for å bekjempe slike enheter være granater, men svikt forårsaker disse enhetene til å være immun mot granater. Plassere garnison bygninger i flaskehalser vil føre til motstanderen til å være ute av stand til å oppgi din side av kartet, som lar deg slå ham på ferie.

AI Exploit

Den kunstige intelligensen i "Dawn of War II» har en utnytte som kan gjøre det svært enkelt å holde fiender fra å angripe deg. Uvanlig for et spill i "Warhammer 40.000» -universet, trenger AI styrker ikke prioritere å drepe fiender i flerspillerspill. AI fokuserer på å sende speidere rundt på kartet for å fange ressurser. Speidere er svake, lett drept enheter. Bare sette opp bakholdsangrep av sterkere tropper nær ressurs poeng. Disse troppene vil drepe speiderne. I stedet for å angripe bakholdsangrep, vil AI fortsette å sende speidere for å prøve å kreve den samme ressursen punkt. Dette gir deg mer tid til å samle dine styrker å angripe AI basen.