Dawn of War: Mørk korstog strategier

Dawn of War: Mørk korstog strategier


"Dawn of War: Mørk Crusade" er en 2006 utvidelsespakke til 2004 sanntidsstrategi (RTS) PC-spillet Utvidelsen tilbyr to nye spillbare raser, de Necrons og Tau Empire, samt en "Dawn of War». Single Player Campaign modusen som tillater en spiller å påta seg rollen som en av spillets sju løp. Hver rase har et annet sett av styrker og svakheter som en spiller må huse for å slå sine motstandere.

strategier

Fordi gameplay av "Dawn of War" understreker handlingen over tar tid og samle ressurser til å bygge en hær, anbefaler GameFAQs raskt samle krefter og umiddelbart angripe fienden å ta dem av overraskelse og komme ut seirende. Dette er en vanlig RTS spillet strategi som fungerer med mange spill, men kan være en levedyktig plan for en rask seier.

Space Marines har en rekke evner, som lar deg velge enheter med angrep som fiender er sårbare. GameFAQs anbefaler bruk av Tactical Marine enheter for sin allsidighet.

Chaos Space Marines er de onde versjonene av Space Marine. Mens de er kraftigere enn Space Marines og flinke på close-range angrep, deres langtrekkende evner er svake og krever bruk av mye ressurser for å trives.

Når du bruker Necrons, være oppmerksom på at Necron rase generelt er flinke til både lange og nær rekkevidde angrep. Mens Necron infanteri beveger seg sakte, kan de gjenopplive etter nederlag, spesielt hvis Herren enhetene har oppstandelsen Orb oppgradere, som gjenoppliver alle de døde enhetene som omgir herre.

Mens Tau er flinke på langdistanseangrep, de er utsatt for melee angrep, og nye enheter er dyre å lage, noe som krever å ta vare å bygge løpet økonomi. Når kjemper Tau, komme tett på dem. Når du spiller som Tau, angripe fra avstand for de beste resultatene.

De Eldars er flinke til hastighet, noe som kan være til nytte et rush strategi, men de er så svake at et direkte angrep kan bevise katastrofale. Men deres stealth evner har stor defensiv bruk, som de kan gjøre en base usynlig for fienden, forutsatt at fienden ikke har gjenkjenning evner. I krenkelser, anbefaler GameFAQs bruker noen raske enheter for å trekke ut fienden og deretter angripe med resten av hæren din.

For de Orks, hvis fordelene er nær rekkevidde angreps og deres rene tall, kan du finne seier ved ganske enkelt overveldende fienden med et stort antall Orks. Men de er utsatt for langtrekkende angrep.

Tilsvarende Imperial Guard rase nytte av store tall, men er svak i nært hold og adept på langt hold. I tillegg er de svake til angrep tidlig i en kamp fordi Imperial Guard rase tar lengre tid å nå full styrke.