De beste måtene til nivå en landsby med katapulter i "Travian"

"Travian" er et internett-basert krigssimulering involverer romerne, germanere, og gallere. De største våpen til enhver rike disposisjon er de katapulter, som ødelegger strukturer av en landsby i stedet for troppene forsvare den. Med en skikkelig plan, er det mulig å utjevne en fiende landsby med katapulter. Den planen har også å inkludere noen defensiv strategi er våpnene selv kunne være åpen for angrep.

Speide

Før noen form for angrep eller raid, sende to bølger av speidere for å undersøke målet landsby. En bølge må samle informasjon om tropper og ressurser. Den andre må lære om hæren størrelse og styrken av landsbyens muren. Katapulter er spesielt utsatt for fiendens forsvar, og du kan miste mange av dem med store tap mot et godt forsvart landsbyen. Dine speidere bør også ta oppmerksom på fiendens speidere. Hvis fienden har aktive speidere, kunne han være forberedt på en katapult overgrep.

forskjøvet Waves

Send flere grupper av soldater for å angripe mål landsbyen før du sender en gruppe av katapulter. Sende flere grupper, med alle unntatt ett vesen lokkefugl grupper av en soldat, tvinger spilleren til tilfeldig gjette når du skal treffe din landsby til å gjengjelde. Han må dele sine styrker i mindre og mer håndterlige grupper, som vil etterlate mindre soldater for å forsvare sitt territorium. De fleste flinke "Travian" spillere vil angripe med offensivt-tenkende soldater og forlate sine defensive enheter bak å frastøte katapulter.

senking Forsvar

Klart de fleste av fiendens forsvar med bakkestyrker før du angriper med katapulter. Skjule denne gruppen av soldater blant dine forskjøvet bølger og tilstrekkelig ut-nummer den forsvarende hær for å vinne kampen. Følg dette angrepet med en bølge (eller flere bølger) av katapulter.

velge Targets

Katapulten overgrep bør målrette fiendens bygninger som utgjør den mest trusselen mot hæren din. Lamma disse bygningene første vil begrense motstanderens evne til å konkurrere med deg. Nøkkelen målet bør være hovedbygningen, som vil forsinke fienden byggeplan og deaktivere ulåst bygge- og soldattyper. Andre mål bør være bymuren (som vil gjøre påfølgende angrep mer effektive), og brakker (for å redusere tropp output). Mengden av skader påført bygningen avhenger av rang (fra én til 20) og antall katapulter du bruker. Når hver bygning er ødelagt, vil bygda forsvinner.