De beste stedene å Solo i «Final Fantasy XIV»

De beste stedene å Solo i «Final Fantasy XIV»


I «Final Fantasy XIV," Square-Enix massivt multiplayer online rollespill, spillere traversere rike Eorzea, lage egendefinerte karakterer, kjemper enorme monstre og han reiste alene eller i partier består av spillere fra hele verden. Som spillere beseire fiender, får de rang i form av "nivåer". Utjevning opp alene på en effektiv og fokusert måte er kjent som "soloer.» Selv om spillere kan solo nesten hvor som helst, noen fiender og områdene tilbyr mer lukrative muligheter enn andre.

Gridania

Skogen regionen Gridania, moden med Moogles og magi, og tilbyr rikelig solo utjevning muligheter for begynnelsen spillere under nivå 25. Veldig tidlige spillere kan finne solo suksess rettet mot mobs, stjerne murmeldyr og funguars i Camp Bentbranch mens de på mellomtrinnet kan målrette tøffere thistletail murmeldyr på Camp Emerald Moss. I underkant av nivå 15, billene og føflekker på grottene i Emerald Moss tilby sunne erfaringspoeng. Past nivå 15, Camp Tranquil Fairy funguars og fullgourd funguars gjøre triks, mens dets roselets senere hjelpe spillere bryte 20 barriere.

Limsa Lominsa

Som Gridania, Limsa Lominsa, en vannlevende tema nasjon, henvender seg til solo spillere mellom nivåene av en og 25. Rundt nivå fem, Camp Bearded Rock mobs hjelpe spillerne komme seg gjennom de tidlige nivåene, som gjør det rikelig sauer i nærheten av leiren fyr, som også slippe en rekke nyttige elementer. På rundt nivåer 15 til 20, de dodos av Camp Skull dalen og mol Camp Bloodshore hjelp soloers raskt nivå opp.

Ul'dah

Senere i spillet, herjet landet Ul'dah gir muligheter for solospillere mellom nivåene 25 og 50. Før nivå 15, Camp Svart Brush tilbyr solo-vennlig mobs mens hulene i Camp Drybone verts boggier og føflekker. Etter nivå 15, Drybone er dodos, bee svermer og utfordrende puks hjelpe spillerne fremgang. Like nord for Ul'dah, PUK leir Nanawa Mines hjelper spillere nå nivå 30.

Tips

I et forsøk på å holde spillet balansert for alle spillere, "Final Fantasy XIV» begrenser spillere til åtte timers utjevning per uke. Imidlertid er grensen den åtte timer utjevning per jobb klasse, slik at spillere kan fortsette å solo ved å bytte jobb klasser. Benytte seg av leves - oppdrag tilgjengelig på den glødende blå telleren av Adventurer Guild - hjelper spillerne avansere gjennom nivåer, som gjør høsting og skape elementer. Etter level 20, som arbeider med en fest vanligvis fungerer som en mer effektiv måte å få nivåer enn soloing.