DIY Washer Toss spill

DIY Washer Toss spill


Vaskemaskin Toss, også kjent som Texas Toss og Hillbilly hestesko, er et spill hvor to spillere eller to lag med to spillere forsøker å kaste skiver - flate, sirkulære metalldeler med et hull i midten - inn i en utpekt sted, for eksempel en trekasse. Forskjellige områder av boksen teller for ulike punkter, med de hardere skudd verdt høyere poeng. Det er to populære vaskemaskin Toss bord; et kvadratisk brett med et PVC-rør i midten og to rektangulære boards, hver med tre hull. Å gjøre disse vaskemaskin Toss spill innebærer enkel konstruksjon.

Bruksanvisning

Square Box

1 Mål og kuttet treet om nødvendig til riktig størrelse med sagen.

2 Ordne to-by-fours i en firkantet ramme, og skru dem sammen med de tre-tommers treskruer.

3 Skru 16 - tommers kvadratet av kryssfiner til treramme med en 3/4 tommers treskruer.

4 Koble L brakettene til PVC. Bruk en blyant til å markere bore flekker på PVC ved å måle med braketter, og deretter bore hullene. Fest L parentes med # 8 3/4-tommers skruer og muttere.

5 Skru L parentes på kryssfiner i midten av plassen.

6 Skjær et hull i midten av 13-tommers square stykke teppe til å passe PVC.

7 Plasser teppet inne i rammen. Staple teppet til kryssfiner.

8 Maling skivene. Hvert sett består av tre skiver, så male tre en farge, for eksempel rødt, og tre en annen farge, for eksempel blå. Dette hjelper spillerne holde styr på score og identifisere hvilket lag som kastet som vaskemaskin. La malingen tørke over natten.

9 Spille spillet. De to spillerne står fjorten fot fra boksen og bytter på å kaste sine skiver. Skiver som lander i PVC senterrøret er verdt 3 poeng mens skivene som lander inne i boksen, men utenfor PVC-rør er verdt 1 poeng. Den første spilleren eller laget til 21 seire.

Rektangulære med tre hull

10 Bygg interiøret rammen. Interiøret rammen består av tre deler som vil ha hull for å fange skiver. Skru tre 7-tommers plater sammen danner tre sider av et kvadrat og feste dem til en 14 1/2-tommers bord, noe som gjør at plassen er jevnt i midten, 4 1/2 inches på hver side. Gjenta for den andre brettet.

11 Koble den indre rammen til den ytre rammen. Den ytre rammen består av to 48-tommers plater og to 14 1/2-tommers plater, festet med skruer. Skru den indre rammen inn i ytre ramme; hvert segment av den indre ramme skal være i avstand fra hverandre 12 inches. Gjenta for den andre brettet.

12 Skjær tre hull i de beste kryssfiner stykker med en stikksag eller en 4-tommers hullsag. Hullene, som vil gå over rutene i det indre rammen. Fra enden, bør senteret av det siste hullet være åtte inches i, med sentrum av de neste to hullene 12 inches fra sentrum av det siste hullet. Gjenta for den andre brettet.

1. 3 Skru den øverste kryssfiner stykke på rammene. Pass på at hullene på linje med de innvendige rammer. Gjenta for den andre brettet.

14 Smør to brettene med to til tre strøk av polyuretan. Tørke over natten.

15 Skru en eyehook inn øverst på midten av hvert bord, på siden lengst fra de tre hullene. Knyt en ende av tauet inn hver eyehook. Når helt ut, gir dette den riktige avstanden mellom styrene for spillet.

16 Maling skivene. Hvert sett består av tre skiver, så male tre en farge, for eksempel rødt, og tre en annen farge, for eksempel blå. Dette hjelper spillerne holde styr på score og identifisere hvilket lag som kastet som vaskemaskin. La malingen tørke over natten.

17 Spille spillet. De to styrene bør sitte med tauet strammes mellom dem. Spillerne står på enden av hvert bord og kaste sine skiver, sikter til de tre hullene i motstanderen styre. Hullet lengst fra spilleren er verdt 3 poeng, den midterste er verdt 2 poeng og nærmest hullet er verdt 1 poeng. Den første spilleren eller laget til 21 poeng vinner.