Duck Aktiviteter for klasserommet

Duck Aktiviteter for klasserommet


Hvis du har en and-tema klasserommet eller bare er ute etter duck aktiviteter å gjøre i klasserommet, bruke fantasien til å skape aktiviteter som barna vil elske. Fra en Badeand vannaktivitet dukke tema nummer kaste, disse aktivitetene er billig, og de fleste elementene som trengs er tilgjengelig hos din lokale butikk.

gummi Ducks

Kjøp flere gummi ender og bruke en svart permanent markør for å skrive tallene "1," "2" eller "3" på bunnen av hver duck. Fyll en middels størrelse gummi badekar med nok vann til å gjøre endene flyte. Lag tre forskjellige stabler av andefarge aktiviteter, for eksempel coloring sider, ord søk og puslespill. har barna kommer opp en om gangen, og velg en Badeand fra "dammen". Hvis barnet velger en and med en "2" på bunnen, kan han velge en aktivitet fra den tilsvarende stabel.

En annen idé for en lærer er å tillate elevene å bruke denne aktiviteten for å motta premier for god oppførsel og utførte oppdrag. Lag tre bøtter, merket "1", "2" og "3" og fyll hver bøtte med leker, godteri og blyanter. Hvis barnet velger en and med tallet "1", hun kan velge en premie fra det bøtte.

Egg jakt

Du må velge ett barn å være "forelder duck" og en plast egg. Den valgte barnet dekker øynene mens du skjule egg i klasserommet, noe som gjør at alle de andre barna se hvor du skjule det. Når "foreldre duck" starter på jakt etter egget, må barna quack stille når hun ikke er tett og quack høyere jo nærmere hun kommer til egget. Hvis du ønsker å dele ut priser, satt en frist på ett eller to minutter, og dele ut en pris for hver "forelder duck" som finner egget i den tildelte tiden.

Telle Duck Toss

Har alle barna sitte i en sirkel og dele en student en Badeand. La barna øve kaste anda til hverandre. Når de er klare, har en student kaste anda til en annen student og hyle ut "en". At studenten kaster anda til en annen student som roper "to". Dersom en student miscounts eller noen dråper anda, må alle starte på nytt. Fortell elevene til å fortsette å prøve å slå sin høye poengsum hver gang. En annen idé er å ha studentenes teller med 2-tallet, 5-tallet og 10-tallet.