"Dungeons & Dragons" Horror Encounter Ideas

"Dungeons & Dragons" Horror Encounter Ideas


"Dungeons & Dragons" ( "D & D") er et rollespill table-top spill, spilles o med bare noen få regelbøker, terninger og fantasien av deltakerne. Innholdet i eventyr spillerne finne seg i kan variere mye, men hvis du kjører "D & D" spill, kan du nyte devising skremmende møter for å utfordre vennene dine. Disse skrekk møter vanligvis finne spillere takle fiender av noe slag.

Creatures

Hovedtyngden av skrekk møter vil innebære skremmende skapninger spillerne må beseire, vanligvis i kamp. Undead skapninger har vært vanlig i "D & D" i mange år, og omfatter slike som levende skjeletter, liches, zombier og vampyrer. "D & D" kosttilskudd, slik som den tredje utgaven "Monster Manual" inkluderer regler for mer-interessante vandøde fiender, for eksempel allip, en skapning født ut av sinnssykdom, og en egnet plass for et møte på et asyl, for eksempel. Humanoids kan være like skremmende, skjønt; vurdere en kult av maskerte, fakkel-wielding landsbyboere, eller feral villmenn som finnes i dypet av en skog. Konstruksjoner, som for eksempel golems, også gjøre interessante horror-tema fiender.

innstillinger

Skrekk møter er i stor grad bidratt i terror innsatsen ved en passende setting. Tenk klaustrofobiske steder, for eksempel et rom som raskt fylles med sand, eller kanskje en kjeller som er delvis nedsenket av kloakkvann. Klisjéfylte steder, for eksempel krypter og kirkegårder, er vanligvis akseptable for de fleste spillere, og kan gis en uhyggelig vri: en kirkegård fylt med landsbyboere begravd levende, for eksempel. Dagligdagse innstillinger med et skummelt preg --- barnets hjemsøkt barnehage, komplett med mystiske latter, eller en bonde-feltet full av uhyggelige utseende fugleskremsler --- passe regningen også.

Skurker

A "D & D" horror-tema eventyr trenger en passende skurk. Skrekk skurker ofte passe inn i noen kategorier. Et eksempel er en kraftig skapning, for eksempel en tyrannisk necromancer eller gal vitenskapsmann, som styrker hans Lair og venter for spillerne å komme til henne. En skjult trussel, i mellomtiden, er en skjult skurk som lurer i bakgrunnen, venter på å streike. Disse skurker inkluderer en varulv i menneskelig form, eller en ond heks forkledd som en landsby butikkeieren. Hvis du ønsker å involvere spillerne mer, kan en potensiell skurk inkluderer venn av en av sine karakterer, som har falt fra nåden, eller kanskje til og med en spillers egen karakter dersom den enkelte samtykker til det på forhånd.

Typer Horror

Mange skrekk møter involvere spillerne blir truet av en skapning eller ondt på noen måte; en fiende angriper dem på veien, for eksempel. Andre møte typer finnes også, skjønt. For eksempel kan spillerne være fokusert på å prøve å hindre en forferdelig handling skjer med befolkningen i en by. Mer komplekse skrekk møter kan innebære muligheten for karakterene faktisk slippe løs noen onde selv, eller kjører risikoen for å snu til onde handlinger for å oppnå et mål og deretter ønsker å forholde seg til de moralske konsekvenser senere.