Dykking og svømming Games

Dykking og svømming Games


Organisere noen svømming og dykking spill for barnet ditt & rsquo; s neste pool party for å sikre at alle er underholdt og å engasjere seg. Svømming og dykking spill generelt er konstruert for middels og avanserte svømmere som er komfortable med dykking og bading i den dype enden av bassenget. Før du starter noen spill, vurdere alle deltakerne & # 039; ferdigheter.

Stjel Bottle

For å spille, du & rsquo; ll trenger nok barn for to lag med minst to spillere. Fyll en tom to-liters flaske med bassengvann og lokket den tett. Pass på at etiketten skrelles av for å gjøre det vanskeligere å få øye på. Sett stoler på hver ende av bassenget dekk for å fungere som mål. Hvert lag linjer opp på sin side av bassenget, og teammedlemmer lukker øynene. Dommeren kaster flasken i midten av bassenget og roper, & ldquo; Go & rdquo.; Lagene må dykke og hente flasken og forsøke å bære den til det andre laget & rsquo; s mål. Et punkt er tildelt for det laget som får flasken i stolen. Avspillingen starter over og lagene tilbake til sine egne sider for å avvente dommeren.

dykking PIG

Ligne den klassiske basketball spill, krever Dykking PIG barn å følge hva lederen gjør. Barn må stille opp på stupebrettet og se den første personen & rsquo; s handlinger og lyder. Så hver av tilhengerne må nøyaktig etterligne handlingene. Hvis kopien er riktig, er det ingen straff, men hvis etterfølgere gjør en feil, tjener de et brev & ldquo; P. & rdquo; Deretter neste person i linjen blir leder. Spillet fortsetter til alle, men en person har tjent alle bokstavene for å stave & ldquo; PIG & rdquo.; For å holde spillet rettferdig og full av variasjon, kan spillerne bare bruke en viss dykk en gang per spill.

Sjef

& Ldquo; sjefen & rdquo; sitter på den ene siden av den dype enden, mens & ldquo; ansatte og rdquo; linje opp på den andre siden. Sjefen teller ut, & ldquo; 1, 2, 3, & rdquo; og de ansatte må hoppe i vannet. Mens de ansatte er i luften, kaller sjefen ut enten & ldquo; Jump & rdquo; eller & ldquo; Dive & rdquo.; De ansatte må prøve å adlyde under flyging. Spillerne som gjør en feil må stå til det bare er en person igjen, som da blir den nye sjefen.

Sharks og Ørekyt

En spiller er haien, og står på den ene siden av bassenget. Ørekyte linje opp på den andre siden. På "Go", alle hopper i bassenget. Haien må prøve å merke en av ørekyt, som prøver å nå den motsatte siden av bassenget. Spillere kan svømme, vri og dykke for å holde seg borte fra hai og trykk på siden av bassenget, som er sikker sone. Den spilleren som er merket først blir den nye hai.