Elektroniske spill for å hjelpe med Speed ​​Math
Muligheten til å raskt legge til eller trekke fra tallene vil hjelpe studenter i matematikk tester. Jo mindre tid du tar å fullføre et problem, jo mer tid du kan bruke på andre problemer. Det er mange elektroniske spill tilgjengelig som kan brukes til å hjelpe trene hjernen din til å gjøre enkle problemer raskt.
Timer
Ethvert spill må inneholde noen form for timer. I "Speed Math" timeren er en nedtelling klokke som stopper spillet når det kommer til null. I «Grand Prix multiplikasjon" og "Drag Race Division," er du sette deg opp som sjåfør i et løp, så timeren er litt mer konseptuelle, og du kan sammenligne din tid til den tiden det tar motstanderen kommer i mål linje.
nøyaktighet
I mange elektroniske opplæringsspill, spillet har en iboende straff for feil svar. Mange hastighet spill erstatte denne med en nøyaktighet mekaniker, slik som "Speed Math", som presenterer en spillers andel riktige svar på slutten av en runde. Det er ikke så mye om å få spørsmålene rett eller galt, men om hvor mange du kan svare og hvor raskt. Dette betyr at det er ingen straff for feil svar, og i stedet for å miste spillet, vil du bare finne ut hvordan nøyaktig du var. I "Ultimate Speed Math" får du et sertifikat av prestasjon med nummer og din tid.
Historie
For noen av spillene - "Division Derby» og «Space Race multiplikasjon", for eksempel - spillet har noe sånt som en tomt. Du kan være en hest jockey eller en fremmed, begge prøver å slå motstanderne dine over et mållinjen.
Imidlertid kan andre spill være lys på historien, eller ikke har en i det hele tatt. "Ultimate Speed Math" bare presenterer deg med spørsmål og utfordringer du å besvare dem raskt. Spill med en historie kan appellere mer til yngre barn, mens eldre barn kanskje ikke bryr seg så mye og bare nyte utfordringen med problemene.
Subject Matter
Addisjon, subtraksjon, multiplikasjon og divisjon er alle litt mer komplisert enn den forrige, og spillere av disse spillene kan ikke være ekspert med alle typer problemer. Det er spill som fokuserer på bare én av disse typene matematikk, mens andre som blander dem opp. "Penguin Jump multiplikasjon", som tittelen antyder, fokuserer på multiplikasjon, mens "Speed Math" kan gjøres for å fokusere på ren tillegg eller en blanding av addisjon, subtraksjon og multiplikasjon.