Fun Math Games for fjerde klasse

Det kan være utfordrende å gjøre matematikk morsomt å lære og lære barna at matematiske ferdigheter strekker seg inn i områder av deres andre enn klasserommet liv. Brettspill og kortspill, samt online aktiviteter, oppgaver, gåter og spill som dekker fjerde klasse matematiske emner som addisjon, subtraksjon, multiplikasjon, divisjon, brøker, desimaler og geometri, er lett tilgjengelig og tilgjengelig. Enten du er ute etter å spille på skolen eller hjemme, noe som gjør matte en visuell erfaring engasjerer også barn på en morsom måte.

Majestic One

Beregnet for alderen 8 og oppover og passer for to til fire spillere, er Majestic One en brøkdel brettspill som utfordrer barna til å forstå begrepene fraksjoner. Spillere flytte rundt på brettet samle fraksjoner av blokker og kombinere dem til å fullføre blokker. Utformingen visuelt engasjerer barn til å fokusere på abstrakt tenkning fraksjoner krever. Spillproblemer løse fellesnevnere, ekvivalens, summer en i ulike kombinasjoner og relativ størrelse. Ulike nivåer av spill er tilgjengelig, dekker halvdeler, tredeler, fjerde, sjettedeler og twelfths.

SALG - En Forbruker Math spill

SALG - En Forbruker Math Spillet er ment for alderen 9 til 14 år og passer for to til seks deltakere. Spillere mottar falske penger, spinne dial og flytte brikker rundt på spillebrettet, samtidig overfor pengerelaterte beslutninger. Ulike butikker, salg og situasjoner konfrontere spillere som de lander på hver plass. De kan kjøpe en vare på salg eller videreformidle en sving og spare pengene sine opp for større innkjøp. Kids praksis telling, beslutninger og finansielle transaksjons journalføring ferdigheter under lek. Personen med mest penger spart på slutten av spillet vinner.

Multiplikasjon og divisjon Quizmo

Multiplikasjon og divisjon Quizmo er beregnet for alderen 8 og oppover og passer for to til 40 personer, så en hel klasse kan spille. Dette er en bingo-stil kortspill, slik at barna kan konkurrere mot klassekamerater individuelt eller samles i grupper for forskjellige runder med lek. Førti dobbeltsidige kort og mer enn 100 problemkort er inkludert. Multiplikasjon problemer er på den ene side av kortene og divisjon opptar den andre.

En enkelt "innringer" roper ut enkelte likninger, noe som gir spillerne en sjanse til å gjøre problemet i hodet og deretter søke sine kort for riktig svar. Skulle det riktige svaret være på sine kort de får til å dekke det plass med en chip. Den første person eller et team med en fullt dekket rad vinner.