Funksjoner av "The Sims"

Siden Maxis utgitt "The Sims" i 2000, har millioner av spillere laget sine egne virtuelle mennesker, eller Sims, og ledet dem gjennom sine simulerte karrierer og relasjoner. "The Sims 3" var den nåværende serien oppføring, som i mars 2011, med "The Sims Medieval" planlagt for utgivelse 23. mars Gjennom spillets utvikling, har visse trekk holdt seg konstant som Maxis raffinert spillmekanikk og samtidig beholde den lunefull ta på dagliglivet som gjorde "The Sims" en hit.

Attributter og interaksjoner

Spillere forme deres Sims 'personligheter og talenter ved å velge fra et utvalg på 70 trekk. Sims med "Handy" eller "Virtuoso" egenskaper vil være spesielt flinke til mekaniske og kunstneriske utfoldelser, og egenskaper som "Friendly" eller "Loner" bestemme hvordan Sims håndtere sosiale interaksjoner. Spillere kan klikke på et spill styrt Sim å åpne et samspill meny, gi dem slike alternativer som slående opp en vennlig samtale, gjør en romantisk ture eller starte en krangel. Menyen inneholder også egenskap spesifikke alternativer, slik at en sim med "Bookworm" egenskap til å prate om sine favorittforfattere, og en sim med "Evil" egenskap kan skryte om hans planer om verdensherredømme.

tilpasning

"The Sims" spillene lar spillere tilpasse utseendet deres Sim tallet i løpet av prosessen, slik at de kan velge ansiktstrekk, frisyre og kroppstype, samtidig som det gir et omfattende utvalg av klær og tilbehør. Spillere kan flytte sine nye simmer inn i en pre-eksisterende hjemme, eller bruke spillets bygge verktøy for å skape en virtuell drømmehuset. Spillere kan også fordype deg i interiørdesign, velge møbler, innredning og interaktive objekter, for eksempel musikkinstrumenter fra spillets utvalg av tilbehør til hjemmet. "The Sims» -serien gir også objekt opprettelse verktøy, slik at spillerne å utforme nye møbler og klær for å bruke med sin egen Sims. De kan også dele disse nye kreasjoner med andre spillere gjennom Maxis 'offisielle nettsted og fan-laget Sims nettsteder.

simsk

Alle snakket dialog i «The Sims» -spillene er i simsk, som består utelukkende av ord uten mening. Spillere kan følge kjerne av samtaler mellom Sims av sine bøyninger og gester, og med luftballonger over hodene inneholder ikoner som representerer penger, familie, karriere og andre gjenstander som tyder på samtalen tema.

Behov og Moods

Sims har behov alt fra fysiske krav, som hvile og næring, til de adressering følelsesmessige velvære, slik som sosialisering og rekreasjon. Jo mer effektivt en spiller tilfredsstiller hennes Sim behov, jo bedre hans humør vil bli, og en sim i godt humør er mer effektive i sine personlige og faglige sammenhenger enn en sur Sim. Spillere som lar behov som søvn eller mat gå udekkede vitne briller, som simmene passerer ut av utmattelse eller dø av sult.

Karriere

Sims trenger inntekter for å støtte sine virtuelle husholdninger, og spillet tilbyr flere karrieremuligheter, fra kjente yrker som ledere og leger, til mer esoteriske stillinger som gale vitenskapsmenn og kriminelle mesterhjerner. Sims starte på bunnen av sitt yrke karriere stigen; karriereutvikling hengsler på å styrke ferdighetene mest avgjørende for okkupasjon på simmen. Ferdigheter omfatter karisma, matlaging og logikk, og kan økes gjennom praktisk anvendelse, ta kurs eller lese bøker om dyktighet. En flittig Sim kan forvente jevn kampanjer og reiser, og han vil møte nye mennesker å bringe inn i hans vennekrets.