Gå throughs Bedrager for "Virtual Villagers"

Simuleringen spillet «Virtual Villagers: A New Home" gir deg ansvaret for en liten gruppe mennesker som prøver å utvikle et samfunn på øya Isola. Du må trene landsbyboere til å dyrke mat, bygge hus og forskning ny teknologi. "Virtual Villagers" har også 16 oppgaver for deg å løse.

Easy Puslespill

Fem oppgaver kan løses uten å kjøpe noen tech oppgraderinger. Når du begynner spillet, vil en av landsbyboerne har trainee byggherre ferdigheter, og spillets opplæringen vil be deg om å sende henne til brønnen. Dette landsbyboer vil grave ut godt og gi samfunnet med en kilde til rent vann, løse spillets første puslespill. For å løse den åttende puslespill, urt mestring, har landsbyboerne undersøke fire fabrikker: den grønne planten sør for lagunen, kaktus nordøst for lagunen, liljen rett øst for brønnen og rose på grunn øst for maten bin. Kysten av stranden inneholder rusk fra bygdefolkets forliset; send landsbyboere å rense den opp for å løse den tredje puslespill og gi folk verdifull bygning trening. Disse landsbyboerne kan deretter bygge en hytte i nærheten av laboratoriet, slik at du kan øke din befolkning og fullføre andre puslespillet. Til slutt vil en landsbyboer som har forsket konsekvent tjene graden Master vitenskapsmann, og han kan konvertere bygningen nord for forskningsstasjonen inn i en skole, løse den fjerde puslespill og gir deg en metode for å lære ferdigheter til barn.

tech oppgraderinger

Du må skaffe tech oppgraderinger, og ditt første kjøp bør være det andre nivået av jordbruk tech, som koster 6500 poeng. Din eneste kilde til mat i begynnelsen av spillet er et bær busk, og selv om det periodevis vokser nye bær, vil det ikke være nok til å opprettholde din landsby. Oppdrett oppgraderingen gjør landsbyboerne å plante avlinger i feltet sør for forskningsstasjonen, og gir samfunnet med en kontinuerlig kilde til mat. Den neste oppgraderingen skal være 2500-punkts konstruksjon tech, noe som gjør at landsbyboerne med byggmester trening for å tømme ut steinene som blokkerer vannet strømmer inn i lagunen, løse den femte puslespillet. Master bønder vil nå være i stand til å fiske i lagunen, og landsbyboere kan vanne ut feltet med døde blomster i nærheten av rose, vokser en hage og løse den niende puslespillet.

Ager Skills

Sett en landsbyboer dyktighet preferanser ved å klikke på personen, trykke på "Detaljer" -knappen og merke av i boksen ved siden av den valgte dyktighet. Dette gjør landsbyboer utføre jobber relatert til hennes ferdigheter, selv når du slår spillet av. Men det er fordelaktig å gi bygde ferdigheter på flere områder, som du vil fullføre et prosjekt raskere med flere landsbyboere jobber med saken. For eksempel, hvis du ser at du har produsert nok mat til å opprettholde dine landsbyboere for en stund, skifte dine bønder til forskning eller byggevirksomhet for å gi dem erfaring i nye oppgaver og få fart på fremdriften i disse områdene.