Games Bruke Pool Noodles

Games Bruke Pool Noodles


Et basseng nudler er et rør av polyetylen-skum, noen ganger med et hult senter. Nudler er ofte brukt under bading for lek og trening, men har mange flere bruksområder. Skummet er myk, men likevel robust og gjør en stor enhet for kreativ spilling ut av vannet. Skum nudler ikke forårsake skade på mennesker eller gym gulv, er lave kostnader og kan bli kuttet fra hverandre for å gjøre spillet tilbehør.

Hornet Tag

Hornet tag er et spill som spilles med 10 eller flere personer ved hjelp av en 8- til 12-tommers stykke pool noodle festet til et belte eller stykke tau. Tildele en tredjedel av deltakerne som Hornets og belte eller tie nudler til sine backsides å skape en stinger. Målet med spillet er for Hornets å "svi" de andre deltakerne ved å merke dem med hendene. Når en person er merket, må han fortsette kampen. Den hornet tar av stinger og slutter seg til spillet som en vanlig deltaker. En annen spiller kan plukke opp droppet Stinger og bli en Hornet. Når alle spillerne har vært "stukket", spillet er over og Hornets vinne.

Noodle Alphabet

Nudler alfabetet er et spill der deltakerne er pålagt å lage alle bokstavene i alfabetet ved hjelp av to basseng nudler. Del alle deltakerne inn i lag på to personer med en tredje person er brevet dommer å bekrefte hver bokstav er fullført. Gi hvert lag en full størrelse basseng noodle og plassere lagene i et åpent område med tilstrekkelig plass til å lage sine brev. Lagene vil skape en bokstav om gangen med sine nudler og gå til neste gang dommeren gir dem en OK. Det første laget til å fullføre alle bokstavene i alfabetet vinner spillet.

Noodle Hockey

Nudler hockey er et spill der deltakerne bruker nudler å flytte små biter av noodle pucker rundt i rommet eller gym. Gjør noodle hockeykøller ved å kutte noodle på halve lang vei så den ene siden er flat. Skjær 2- til 3-tommers biter av nudler å gjøre pucker. Del alle deltakerne inn i to lag og plassere hvert lag på den ene siden av rommet. Sett ett eller flere noodle pucker i midten av rommet og skissere et mål eller trygt område på hver side av rommet der pucken må flyttes. Målet med spillet er for lagene til å bruke sine hockeykøller å flytte brikkene i deres side av rommet og inn i sikker sone. Spillet begynner når dommeren blåser en fløyte eller sier "gå". Laget med flest pucker flyttet til sin "trygge" område vinner spillet.