Games Interactive Barne

Games Interactive Barne


Interaktive barneleker er viktige redskaper både pedagogisk og sosialt. I klasserommet gjør de læring gøy. Sosialt, interaktive spill hjelpe barn få kontakt med andre barn og situasjoner i verden. Interaktive barnas spill har en tendens til å ta et barns oppmerksomhet som de manipulere stykker og situasjoner og løse problemer.

Interaktiv Party Games

Interaktive spill la gjester frihet til å omgås med hverandre og utforske sin kreativitet alt i navnet for å vinne. Sjenerte barn får møte andre barn som de jobber sammen på lag, streve for det samme målet. Enkelte populære interaktive barneleker som har stått testen av tid omfatter skattejakter, relé spill og dansefest. I en gatefeier jakten, blir barna delt opp i lag. Hvert lag får en liste over elementer for å finne, og avhengig av hva teamet finner alle elementene først vinner. I stafetter, barna dele inn i lag for å konkurrere mot hverandre mens bestått elementer fra en lagkamerat til en annen uten å bruke hendene. For eksempel kan de må passere en marshmallow til hverandre ved hjelp av skjeer. I dansefest interaktivt spill, barn lære noen grunnleggende dansetrinn som spinner eller rister på hoftene. Hvert trekk får et nummer. Ett barn fungerer som regissør og holder opp tallene mens en sang spilles, og barna gjør sitt beste for å gjøre trekk som korrelerer med nummeret.

Interaktive lærerike spill

Lærere finner at interaktive pedagogiske spill er svært gunstig i et klasserom innstilling fordi de nå et bredere spekter av læringsstiler og fremme rask tenkning og studentsamarbeid. Enkelte populære interaktive pedagogiske barneleker er Stillhet og Sparkle. I spillet av stillhet, studenter stille seg opp, uten å snakke, i en bestemt rekkefølge læreren tildeler. Når du arbeider med desimaler læreren kan gi hvert barn et notat kort med desimaltall på det så har elevene stille opp fra minste til største. Når undervisningen statlige hovedsteder, kan læreren dele klassen i to grupper. Halvparten av gruppen får notatkort som viser stater og den andre halvparten få kort med store bokstaver på det så må de matche statene til hovedstedene. I Sparkle, elevene gjennomgå sine stave ord mens du står på en linje. Læreren navnene et ord å stave og den første personen i kø sier en bokstav. Når den siste bokstaven heter, blir student til neste student og sier: "Sparkle". Det Studenten må sette seg ned. Hvis en elev sier en feil bokstav, må barnet sitte ned og neste person fortsetter stavemåten. Spillet slutter når en elev blir stående.

Interaktiv PC og videospill

Ifølge en studie hentet fra National Library of Medicine, et opplæringsprogram knytte interaktive videospill å sykle trening gir større forbedringer i helserelatert fysisk form enn det som er sett etter tradisjonell syklus trening. I tillegg til helsefordeler, videospill også kan stimulere hjernen. Nettsteder som ABCya.com tilby lenker til gratis interaktive dataspill basert på barnets alder nivå.