Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Problemer

Tom Clancys Ghost Recon Advanced Warfighter 2 var et populært spill ved utgivelsen i 2007 av Ubisoft. Men den har mistet momentum og senket og dystert. Noen store feil i spillet forårsaket sin endelige undergang.

Bevegelse

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 lider av noen utrolig treg bevegelse i forhold til tidligere Ghost Recon-titler. Bevegelsen virker svak og kan hindre en spillers evne til å spille spillet effektivt. Det inkluderer ingen hopping evne, noe som gjør det vanskelig å manøvrere rundt masse floker av hindringer i noen nivåer. Dette er spesielt skjerpende når en spiller går gjennom en floke av vegger bare for å bli møtt med en blindvei. Snarere enn å hoppe over et par vegger, må spilleren spore sine skritt hele veien tilbake gjennom labyrinten.

Kunstig intelligens

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 gjør bruk av et sporingssystem objekt i form av en kule som flyter høyt over multiplayer arena. Kulen kan gis kommandoer å bo eller oppsøke et mål. Når et mål er ervervet, vil kulen sende informasjonen til spilleren og vise ham på skjermen hvor fienden er. Men sporingssystem er buggy og noen ganger hører ikke på kommandoer. Når beskjed om å oppsøke et mål, kulen ofte vil holde seg på plass, gjør ingenting.

Visuals

Grafikken i Ghost Recon Advanced Warfighter 2 er svært realistisk. Men i de fleste nivåer, er den mørke-til-lysstyrke-forhold rotete og kan gjøre det vanskelig å se noen eller bevege seg effektivt. Rote med TV-innstillingene kan bidra til å avhjelpe denne situasjonen, men vil ikke løse problemet helt.

PEGI online

Den elektroniske samfunnet i Ghost Recon Advanced Warfighter 2 pleide å være aktiv, mange rom ofte var tilgjengelig med mange spillere klare til kamp hverandre. Men siden nyere førstepersonsskytespill har dukket opp, har nettsamfunnet for Ghost Recon Advanced Warfighter 2 falt raskt. Det ble sjelden å se et rikelig antall online rom eller spillere.

Multiplayer gyte Camping

Multiplayer spawn camping er et problem som plager de fleste multiplayer første-person skytespill. Spawn camping er når ett lag finner ut hvor en annen lagets spillere gyte, eller komme inn i spillet. Fordi det er ingen reell vakt i Ghost Recon Advanced Warfighter 2 for å beskytte spillere som nettopp har gytt inn i spillet, blir de et lett bytte for en venter fiende forventer at de skal vises.