Gjennomgang for nivået Tepper og Kisses on "LittleBigPlanet» på PSP

Gjennomgang for nivået Tepper og Kisses on "LittleBigPlanet» på PSP


Et puslespill plattform spill for PlayStation Portable, "LittleBigPlanet» har et fullt tilpass litt Sackboy eller Sackgirl karakter utforske en rekke fantasifulle miljøer, inkludert brukeropprettede nivåer. I spillet forsøker Sackboy å samle alle "LittleBigPlanet" skapere for en gigantisk karneval. Underveis må han fullføre oppgaver som saueklipping, trekke en ape tenner og selv unnvike lasere, alt mens samle punkt bobler og skjulte premier. Spillets Bazaar verden omfatter nivå Tepper og Kisses, som innebærer en rekke unike utfordringer.

først Carpet

Tepper og Kisses har en persisk tema, med Sackboy karakter i stand til å reise via flygende teppe. Når nivået åpner, gå til venstre og slippe gjennom det åpne gapet på flygende teppe. Ride teppet igjen og samle de tilgjengelige punkt boblene før flytende ned og fortsetter til overs flere brennende branner. Fly venstre så langt du kan til du kommer til en blindvei. Flyte opp og deretter hoppe av teppet og gjennom et åpent gap, landing igjen på fast grunn.

først Lamp

Etter å få av første teppe, gå til høyre og deretter ri heisen opp gjennom tårnet for å dukke opp på det øverste nivået. Samle et annet punkt boble og deretter slippe ned igjen til der du parkerte teppet. Stå på brua over teppet og deretter plassere en ånd lampe klistremerke på lampe skilt over hodet for å få tilgang til Tråd Bears Emporium of Fine stoffer. Gå til venstre, slår den gong og deretter gå tilbake til Emporium tegn og hoppe opp de to plattformene for å ta tak i hengende kjede. Trekk kjettingen ned til bakken for å åpne en gate og passerer gjennom til neste område.

Second Lamp

Hold bevegelse til venstre og deretter hoppe opp de to trinnene for å hente en annen hengende kjede. Trekke kjeden åpner en lemmen over det som faller et punkt boble og en andre Genie lampe tegn; gjelde en annen ånden klistremerke på skiltet og deretter raskt kjøre til høyre. Hop opp de nyopprettede plattformer og deretter hoppe på de spinnende teppe ruller.

tredje Lamp

Ride spinning tepper opp og til høyre til du kommer til neste landing. Hoppe av teppet og deretter trekke ned hengende kjede å slippe en annen Genie tegn, som krever den tredje ånden klistremerke. Plassere tredje klistremerke på lampen skaper ytterligere plattformer. Bruk hengende kjede å svinge over til nye plattformer. Ride annen spinne teppe til venstre, hoppe av i åpen landing for å ta et poeng boble.

fjerde Lamp

Gå tilbake til spinning tepper og flytte opp, høyre og deretter tilbake til venstre. Gå inn på en annen landing med en gigantisk katt hodet stikker ut av en kurv. Hoppe av kattens hode å trekke en annen hengende kjede, avslører den fjerde ånden lampe. Plasser en annen lampe klistremerke og deretter hoppe over til nye plattformer over til en landing på høyre side. Strike gong å lagre fremgangen din, og deretter gå inn i palasset.

femte Lamp

Slipp på din andre flygende teppe og deretter ri den ned og til høyre. Unngå piggete veggene, gryter søle brann og en og annen robot slottsvaktene. Hold deg i bevegelse høyre til du finner den femte lampe klistremerke bryteren. Plasser den femte klistremerke og deretter hoppe over til nye plattformer. Fortsett å fremme rett gjennom sjekkpunktet og inn i lampen for å klare nivået.