Gjetter Games for Kids

Gjetter Games for Kids


Gjetteleker er en av de raskeste og enkleste måtene å underholde en gruppe barn i lengre tid. De fleste av dem kan spilles hvor som helst og krever få eller ingen rekvisitter. Personen som vet svaret kan enkelt justere vanskelighetsgraden ved å endre måten han stiller spørsmål for å gjøre spillet lettere eller vanskeligere for barn i ulike aldre.

Sally & # 039; s Green Glass Door

Sally & # 039; s Green Glass Door er et enkelt spill som de fleste barna vil være i stand til å gjette ganske raskt. Personen begynner spillet forteller gruppen at han går gjennom Sally & # 039; s grønt glass dør, men kan bare ta visse objekter. Han kan ta med gelé, men ikke syltetøy, kattunger, men ikke katter, bokstaver, men ikke i alfabetet. Gruppen gjetter andre gjenstander som kan være i stand til å gå gjennom døren. Hemmeligheten er at bare ord med doble bokstaver i dem kan gå gjennom døren.

Triangle på rommet

For å spille Triangle i rommet, trenger du ulike stedene. De kan være hva som helst, inkludert deler av rommet. En person begynner med å definere en trekant med tre gjenstander i rommet. For eksempel kan hun vise til et hjørne av rommet, en stol midt i rommet, og lyset i midten av taket. Hun spør da hvem som eier den trekanten. Hemmeligheten er at den første personen som snakker etter at spørsmålet har blitt spurt er eieren av trekanten.

Japanese Writing

Dette spillet krever små gjenstander for rekvisitter som pinner eller blyanter. For å spille, lederen ordner objektene på bordet foran ham, og sier at han har skrevet navnet på noen i gruppen med japansk skrift. Gruppen forsøker å gjette hvis navn han har skrevet. Hemmeligheten er at etter at han er ferdig å ordne objektene, endrer han sin stilling slik at han er etterligne posisjonen til personen hvis navn han ønsker å vise.

Psykiater

Psykiater er et spill der en person gjetter mens resten av gruppen vet svaret. Det kan holde en gruppe barn underholdt i timevis, fordi alle vil ha en sjanse til å ha en sving som psykiater.

For å spille, velger en person å være psykiater og sende henne ut av rommet. Resten av gruppen da sitter i en sirkel og velger noe som er "galt" med dem. Det kan være noe fysisk, for eksempel det faktum at de må rykke lillefingeren av venstre hånd hver gang de snakker. Det kan være noe mindre åpenbare, slik som tenker de er en bestemt kjent person. Når gruppen har valgt sine "problem", psykiateren kommer tilbake inn i rommet. Hun står i sentrum av sirkelen og ber personer i konsern spørsmål. De kan bare svare ja eller nei. Hun går rundt sirkelen, spør hver person tre spørsmål. Hun fortsetter å stille spørsmål til hun har funnet ut hva den "sykdommen" er at de alle deler.

Etter Manner av Adverb

Etter Manner av Adverb er en versjon av charades som vil sikre barna vil aldri igjen glemme hva et adverb er. For å spille, en person forlater rommet mens resten av gruppen velger et adverb. Den guesser returnerer til gruppen og velger en person til å handle ut adverb. Han utgjør en handling og ber den andre spilleren til å utføre handlingen "på en måte som adverb." For eksempel kan han be den andre spilleren til å kjøre "på en måte som adverb." Dersom adverb at gruppen valgte var "ivrig", og spilleren måtte kjøre ivrig. Den guesser kan fortsette å spørre andre spillere til å gjøre forskjellige handlinger "på en måte som adverb" til han gjetter adverb.