Guide til Reverb 2

Guide til Reverb 2


Reverb 2 er en oppfølger til den originale Reverb. Reverb Del 2 er et actionhjernetrimspill der du spiller Jason Greene, som har mistet hukommelsen, og ved å bryte ut av holding, søker å ødelegge selskapet Reverb Incorporated. Du vil starte spillet uten noe utstyr, men ved å kjempe og utforske, vil du være i stand til å ruste deg og kjempe for ødeleggelsen av Reverb Incorporated.

grunn~~POS=TRUNC Conrols

Kontrollene for Reverb 2 er ganske enkelt. Bruk W, A, S og D-tastene for å flytte pinne figur rundt. W beveger seg opp, D beveger seg nedover, A flytter til venstre og S flytter til høyre. Sikt markøren med musen, og trykk på venstre museknapp for å bruke utstyrt våpen. Trykk "E" for å blokkere. Trykk på "F" slå lommelykten på eller av. Bla gjennom de tilgjengelige våpen med venstre og høyre tastene på tastaturet. Trykk Space-knappen på tastaturet for å avansere gjennom spillets dialogbokser.

Kamp

Spreng ammunisjon, og alltid være sikker på å plukke opp klipp av ammunisjon når du ser dem. Når du går tom for ammunisjon, må du ty til punching dine fiender til døden. Selv om dette kan være OK for din første møte, det tar for lang tid og krever at du krysse for stor avstand. Innen du får i punching rekkevidde, vil du allerede være død. Hvis mulig, bør du ta ut eventuelle fiender med skytevåpen først. Det er de som kan skade deg på avstand. Når de er ute av bildet, kan du plukke ut de hånd-til-hånd fiender på ferie.

Navigere verden

Samhandle med objekter ved å gå opp til dem. Det er ingen "Bruk" -tasten i Reverb 2; vil du automatisk samhandle med et element når du går opp til det. For å flytte fra ett rom til et annet, gå gjennom de grå striper på siden av rommet. Dette er dører.

Bomb puslespill

Bomben puslespillet kommer i tre deler: hastighet klikke, rytmisk klikke og en rekke puslespill. Hastigheten klikke delen er grei; bare trykke på venstre museknapp så raskt du kan for å fremme den gule ballen til toppen av spillvinduet. Den rytmiske klikke vil kreve at du trykker på venstre museknapp hver gang ordene nedenfor blinke rødt. Antallet puslespillet vil kreve at du trykker den hvite firkanter i riktig rekkefølge. Dette vil kreve en del prøving og feiling. Telleren starter på null, og vil nullstilles hver gang du trykker på feil knapp. Når du finne ut riktig rekkefølge, kan du trykke på de fem hvite knapper i riktig rekkefølge og deaktivere bomben.