How Do You Beat Clockwork Reparasjoner på Club Penguin?

How Do You Beat Clockwork Reparasjoner på Club Penguin?


Klokketårnet i barnas dataspill "Club Penguin" trenger alle sine tannhjul til å fungere, men en isbjørn har stjålet en av dem. Så begynner spillets Mission 7, også kjent som "Clockwork reparasjoner." Din oppgave er å spore opp reservedeler og reparere tårn så raskt som mulig slik at alle vet hva klokka er. Du må løse noen vanskelige oppgaver for å samle disse bitene og sette alt i orden igjen.

bruksanvisning

1 Snakk med G pingvinen, som sitter i stolen ved starten av nivået. Klikk på monitor han forteller deg å se på og se korte klipp av tyveri. Når G spør deg et spørsmål, alltid velge det første svaret.

2 Flytt til oppfinnelsen regjeringen i rommet og se på "Code" -menyen. Låsen på kabinettet har tre plasser for å matche alfabetet former. Finn de tre for bokstavene "K", "E", "Y" i den rekkefølgen. Klikk gjennom figurene på låsen å stave ut "KEY" og låsen åpnes.

3 Ta magnet fra innsiden av kabinettet og legge den til din beholdning. Flytte til Gadget Room området og plukke opp den røde redningsvest.

4 Klikk på kartet og velg The Beach. Plukk opp en grønn bøtte og gå til Snow Forts. Dra bøtta til å skyfle opp litt snø og returnere det til inventar.

5 Klikk på kartet og gå til Dock. Snakk med pingvinene der, og de ber deg om å treffe målet en av pingvinene holder. Hold nede venstre museknapp til baren er i rød sone. Sikt med musen og klikk for å skyte. Nå målet tre ganger og handle rød redningsvest for målet.

6 Klikk på kartet og gå til isfjell. Bruk magnet for å trekke inn en stor del av is som flyter i vannet. Gå tilbake til hovedkvarteret og sette isklump i testkammeret maskinen. Klikk på spaken, klikk deretter på knappen med brannen symbol. Klikk spaken en gang til, og klikk på våren som vises.

7 Klikk på kartet og gå til Plaza, klikk deretter på scenen. Plukk opp et stykke av noter ligge ved pianoet. Gå til byen og snakke med en grønn pingvin. Han vil gi deg en plakat av den manglende utstyr. Ta det fra ham og satte den på lager.

8 Gå tilbake til scenen og klikk på piano. Dra notene på piano og spille piano nøkler som samsvarer med fargede noter på musikken. En uklar gul skapning vises. Dra bøtte med snø og bildet av utstyr fra beholdningen til den gule skapningen. Han vil lage et tannhjul ut av snøen.

9 Gå tilbake til Gadget Room. Sett giret i testkammeret. Klikk på den røde spaken, klikk deretter på knappen med snøfnugg på den. Klikk på den røde hendelen igjen og dra utstyret til din beholdning.

10 Åpne kartet og klikk Snø Forts. Klikk på klokketårnet. Dra utstyr til den store tom sirkel i midten av tårnet. Dra våren opp til venstre hjørne. Sett den røde målet på den lille sølv krok stikker ut fra venstre side av tårnet. Klokken er nå løst.