Hva er alle de angrep for Mages i "Adventure Quest Worlds"?

Hva er alle de angrep for Mages i "Adventure Quest Worlds"?


Artix Entertainment lanserte MMORPG "Adventure Quest Worlds" i november 2008. "AQWorlds" er en del av en ny type gratis MMO som opererer inne i en nettleser, benektende behovet for spesiell programvare eller nedlastinger. Den mage klassen, en kraftig spell caster, er en av fire tegnene som er tilgjengelige til en begynnelse spiller. Du vil ha tilgang til kraftigere angrep og magi som din mage fremskritt i dyktighet.

Mage Ferdighet Vilkår

Noen av terminologien som vanligvis brukes i moderne rollespill kan være ukjent for casual gamer. "Mana" er et mål på tilgjengelig magisk energi. Hvis du har 100 Mana poeng og spell koster 10 mana poeng, kan du kaste den ti ganger før du må etterfylle. "Avkjøling" refererer til den tiden du må vente å gjenbruke en ferdighet eller stave. En seks andre cooldown betyr at du kan skyve den samme spell etter seks sekunder. "Passiv" er et begrep som indikerer en viss ferdighet som alltid er aktiv. En passiv bonus til din Styrke score betyr at bonus er aktive til enhver tid uten handling eller vedlikehold nødvendig.

Karakter 1: Auto angrep

Alle trollmenn begynner sin karriere med en grunnleggende fysisk kamp angrep. De er ikke så dyktig som andre klasser i hånd-til-hånd kamp, ​​men gjør opp for dette med sine magiske evner. Når en mage engasjerer seg i fysisk kamp, ​​oppstår hvert angrep automatisk hvert annet sekund.

Karakter 1: Fireball

Hver trollmann har tilgang til "Fireball" stave til en kostnad på 20 mana poeng med seks andre cooldown for hver casting. En "Fireball" spell sender en masse av flammer på en motstander, forårsaker umiddelbar første skaden og dobling at skader i løpet av de neste 10 sekundene.

Karakter 2: Ice Shard

En annen rang mage gevinster bruk av "Ice Shard" stave, som sender en frossen ismasse på en fiende, som arbeider moderat kulde skader. Dette angrepet koster 10 mana poeng og har en seks andre cooldown. Med mindre fienden "svidd," Ice glasskår forårsaker "Frozen Blood" effekt, noe som reduserer strøm og angrep hastighet i en periode på ti sekunder. "Scorched" fiender ta mer første skaden, men motstå "Frozen Blood" effekt.

Karakter 3: Eksplosjons

"Explosion" er et nyttig tredje rang spell som gjør skade på flere mål. Til en pris av 15 mana poeng og en kort tre andre cooldown, "Explosion" fører til forstyrrelser i en motstandere energi som ikke bare gjør moderat skade på målet, men ytterligere skade på fiender i nærheten.

Karakter 4: Hot Headed

Dette er mage passive evne. "Hot Headed" gir en 10 prosent skade bonus til alle magiske staver. Dette er en vedvarende kvalitet som alltid er i virkning, krever ingen mana eller nedkjølings tid.

Karakter 5: Arcane Shield

"Arcane Shield" er din spellcaster er svært nyttig beskyttelse spell. Til en pris av fem mana poeng og en lang seksti 60 cooldown, "Arcane Shield" erects en barriere som forårsaker mest skade for å bli tatt fra mana punkt bassenget, forlater mage ganske beskyttet mot fysisk skade. Ulempen her er at din egen skade produksjonen er redusert i 20 sekunder.