Hva er koden for "Assassins Creed 3" Symboler?

Hva er koden for "Assassins Creed 3" Symboler?


Videogame, utvikler Ubisofts "Assassins Creed» -serien tillater spillere å påta seg rollen som gamle snikmordere som påtar seg ulike oppgaver for å gjenopprette verdensordenen. "Assassins Creed: Brotherhood», noen ganger feilaktig omtalt som «Assassin Creed III," er en fortsettelse av Ezio Auditore oppdrag fra den andre utgaven i serien. I «Brotherhood», Ezio avdekker ti mystiske tegn gåter som han må løse for å avdekke sannheten om Piece of Eden, et gammelt våpen av enorm makt.

Glyphs 1-3

Se nøye på bildene i Glyph 1. Velg bildene viser latskap. Ved spørsmål, flytte sjakk bonde fra 2E til 4E deretter traff den blinkende røde prikken i den nordøstlige delen av det svarte feltet. For Glyph 2, roter hjulet for å matche opp bildet og flytte bonden fra 2E til 4F. Hit de røde prikkene i nedre hjørne og nordvestlige delen av feltet. For Glyph 3, uthever lengst til venstre flagg på hotellet taket deretter inn 2978 som kode; etterpå, flytter bonden fra 4F til 5E.

Glyphs 4 og 5

Velg fem malerier fra veggmaleri som viser mann-opererte maskiner for Glyph 4. Endre puslespillet i maleriet ved å justere rattet og deretter flytte bonden fra 2G til 3G. Matche de to første boksene for å synkronisere lydbølgen å fullføre Glyph. For femte Glyph, flytte sjakk dronningen fra 1D til 2E, markere maleriet over to dører og skriv 7379 på koden hjulet for å fullføre Glyph.

Glyphs 6 og 7

Marker den skjulte Templar emblem nederst til venstre i bildet når Glyph seks starter. Skriv inn 20, 27, 33 og 13 på koden hjulet og velg den første, andre og fjerde boksene for å synkronisere lydbølgen, og flytte ridderen fra 1G til 3F å fullføre puslespillet. For Glyph 7 velger de fem bildene som viser energibransjen i aksjon. Marker venstre hånd Chief Justice Roberts - han sitter i midten av bildet - deretter inn C, M, Z og K på koden hjulet. Flytt ridder fra 1C til 3B for å fullføre puslespillet.

Glyphs 8 og 9

Synkron opp bildet i Glyff 8 deretter velge den første, femte, åttende og niende boksene for å synkronisere lydbølgen. Flytt kongen fra 1E til 2F å fullbyrde puslespillet før du går på Glyph 9. Velg de fem bildene som viser elektriske ledninger, velge det første, tredje, sjette og tolv bokser for å synkronisere lydbølgen mønster og flytte biskopen fra 1F til 2G å avslutte den.

glyph 10

Flytt ringene for å fullføre bildet av jorden for å starte Glyph 10. Velg de fem bildene som viser enten barn eller store folkemengder og markere ørnen i luften over fontenen i panorama skudd. Skriv inn 89, 5, 334 og 21 på koden hjulet, velger du den første og attende boksen for å synkronisere lydbølgen og flytte kongen ut av sjakkbrettet helt. Se finalen ulåst video å finne sannheten og lytte til skumle meldingen som dukker opp.