Hva er Mechanics of Speed ​​debuffs i «World of Warcraft»?

Speed ​​debuffs er en viktig del av «World of Warcraft» spill. De kommer i mange forskjellige former, fra de som brukes av verdens miljø de som brukes av spillere for å bremse og deaktivere fiender. Speed ​​debuffs er spesielt viktig i arenaer og en annen spiller-mot-spiller-kamp.

Dazed

Den "Dazed" debuff er en hastighet debuff som reduserer spillerens bevegelse med 50% når berørt. Skapninger på alle nivå kan daze en spiller og har ganske stor sjanse til å gjøre det. Debuff oppstår bare når spilleren er vendt bort fra mobben. Hensikten med denne hastigheten debuff mekaniker er å hindre spillere fra å kjøre gjennom grupper av mobs. Når rammet av denne irriterende debuff, montert spillere vil ofte demonteres, og tvinger dem til å kjempe mot fiender i stedet for på flukt.

Player versus Player - Rogues

I spiller-mot-spiller (PvP) kamper, er Daze effekter ofte brukes til å deaktivere en fiende spiller og hindre ham fra å rømme. Rogues er spesielt effektive mestere av dazing og fantastiske tegn. Faktisk vil en god rogue ofte gjør det umulig for fienden spilleren å selv ha en sjanse til å forsvare seg selv. Rogues bruke gift for å bremse sine fiender og kamp svindlere bruker «Blade Twisting" for å påføre en sjanse for å skade en motstander hastighet.

Player versus Player - Mages

Mages som er riktig rettet og konfigurert for PvP kamp vanligvis bruker frost talent treet. Dette gir ulike hastighet Debuff effekter og stuns, noe som gjør dem formidable motstandere. En god mage bør være i stand til å hindre en melee fiende fra selv å ha en sjanse til å returnere angrepet. En frost mage mektigste daze effekten er den som tilbys av dens "Frost Bolt" stave, bremse målet i flere sekunder. Brann mages har "Blast Wave," dazing alle fiender rundt.

Player versus Player - Hunters

Med en kule ned på bare fem sekunder, er jegerens "concussive Shot" evne en av de mest kraftfulle og nyttige i PvP kamp. Som med miljø daze effekten nevnt tidligere, bremser jegerens "concussive Shot" evne ned målets bevegelse med 50 prosent, og varer i fire sekunder. Dette gjør at jegeren å angripe melee fiender på langt hold, uten at de trenger mye av en sjanse til å kjempe tilbake.