Hva gjør Sweep Mean i noen dødsfall til 'Mortal Kombat: bedrag' for PS2?

Hva gjør Sweep Mean i noen dødsfall til 'Mortal Kombat: bedrag' for PS2?


I «Mortal Kombat: Deception", "feie" refererer til området du må plassere din karakter til riktig utføre en avslutningsbevegelse, eller dødsfall. Dette aspektet av prosessen lar deg utføre voldelige og grusomme manøvrer til motstanderen din når du har slått ham i to av tre runder med kamp.

Grunnleggende dødsulykke

Etter å ha beseiret motstanderen i "Mortal Kombat: Deception", ordene "Finish Him" ​​vises på skjermen, og du har en begrenset mengde tid til å sette karakteren din opp og utføre en dødsulykke. En dødsulykke krever at du legger inn karakter på et bestemt sted i forhold til motstanderen, og trykker på en sekvens av knapper. Hvis det gjøres riktig, vil din karakter "drepe" motstanderen på en kreativ måte. Hver karakter er tildelt to spesifikke dødsfall.

Feie

Når et dødsfall krever feie avstand, må du plassere din karakter like utenfor punching spenner fra motstanderen din, men nær nok til at du kan fortsatt utføre en etappe fei. En etappe sweep er manøveren utføres ved å trykke på navigasjonsknappen bort fra motstanderen din mens du trykker samtidig "low kick" -knappen. Når du har plassert din karakter innen feie avstand, kan du begynne å trykke kombinasjon av knapper som kreves for å utføre en dødsulykke.

Lukk og Far

"Close" og "far" er andre strekninger der du må plassere figuren din til å utføre dødsfall. "Close" refererer til plassere karakteren din rett ved siden av motstanderen, der du ikke kan flytte videre mot ham. "Far" er den minst følsomme avstand som gjør at du kan stå minst ett hopp lengde bort fra motstanderen din og likevel fullføre en dødsulykke.

Tilleggsinformasjon

"Mortal Kombat: Deception" kan du også utføre en "Hara Kiri" til din beseiret motstander. Det er gjennomført på samme måte som en dødsulykke, så langt mellomrom og knappesekvenser, men i stedet for å utføre en voldelig handling på motstanderen, utfører din karakter en på seg selv. Hver karakters dødsfall krever bestemte mellomrom og knappetrykk. Øv oppsett og knappekombinasjoner for konsekvent suksess. Enkelte scener har også dødsfall som alle tegn kan utføre, slik at du kan bruke elementene i bakgrunnen på motstanderen.